Jump to content

Samuli Koivusalo

Jäsenet
  • Viestit

    103
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    7

Samuli Koivusalo last won the day on 10. Helmikuuta 2023

Samuli Koivusalo had the most liked content!

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

Samuli Koivusalo's Achievements

  1. Vetoja kuivalla tiellä ekaa kertaa. 20230401_110335.mp4
  2. Se olis leimattu ja odottelee työpaikan hallista siirtoa kotitalliin.
  3. Onko tämmösillä hyväkuntoisilla tummansinisillä orggis penkeillä mitään arvoa? Jos on, niin voin myydä. Tarjoa jos tarvetta, muutoin jää talliin lepotuoleiksi 20230114_165641.mp4
  4. Hiffeistä en osaa sanoa mitään, ei juuri ole kokemusta. Harkitsin hetken tuohon 44Hifiä, mutta uusi imusarjoineen oli niin törkeän hintainen, että ei ollut vaikea päätös hankkia nämä. Ja mukava on tehdä vähän erilailla kun kaikki muut tekee. Ja onhan nämä mageen näköiset ja pitää mahtavaa ääntä
  5. Kaasareissa on tyhjäkäynti ja pääsuutin jotka on vaihdettavat. Lisäksi on seoksen säätöruuvi ja tietty neula.Ruikkarille eli kiihdytyspumpulle ei oo vaihdettavaa suutinta, kuten vaikka dellorton tai weberin tuplissa on. Synkkaamisen kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Molempiin kaasareihin vaan suuttimet samaa kokoa ja seosruuvit neula ym samoihin säätöihin. Ja tietenkin luisti molemmissa auki yhtä paljon ja vaijerien säätö tietenkin myös. Oli nämä mulla varmaan 10 kertaa irti kun säädin seoksia ja toimivuutta, mutta kaikenkaikkiaan todella hienosti toimivat kaasarit. Tämä FCR on keihinin kaasarista kopioitu malli jota on käytetty pääasiassa krossipyörissä. Jokamiesluokassa huippu 1600cc moottorit tehdään kahdella moottoripyörän kaasarilla. Tehoja parhaista Fiatin Tc:stä otetaan se reilu 180hv. Että aika mukavasti nämä ruokkii. Minikin näillä erittäin herkkä ottamaan kierroksia ja toimii täydellisesti kun oon nyt päässyt jonkun verran ajelemaan ja testaamaan
  6. Ehjät ja siistit hakusessa. Tarjoa jos löytyy.
  7. Monenmoista versiota on kyllä miniä maailmalla ollut, nyt kun näitä on tutkinut. Tuttu katsuri ei ollut uskoa kun sanoin että on 1-piirijarrut, ajatteli niiden jääneen 50-luvulle Tässäkin on 8,4" jarrut, niin nimenomaan gt:hin verraten tehostinta ei tarvi.
  8. Clubman 1275gt ja vuosimalli 1980 on ilman tehostajaa, mutta toki dual-line jarruilla. Tämä kelpasi ainakin meidän maalaiskylässä verrokiksi
  9. Säätäminen käynnissä. Paikallaan pudottaa vielä vähän laihalle kun huitaisee kaasun kerrasta pohjaan. Eilen kävin ajamassa kun oli kuiva keli ja piki paljaana. Ajossa toimi kun ajatus ja veti kyllä erittäin mainiosti 20230116_181614.mp4
  10. Levyt löytyy kyllä. Varovasti konttorilta kyselin, niin kylläpä sieltä leima irtoaa 1-piirisilläkin.
  11. Täytyy prkl vissiin vaihtaa tuohon katiskaan vielä 2-piirinen pääsylkkä, ilmeisesti 1-piirisenä ja ilman tehostinta ei 1300 Miniä ole olemassa ja näin ollen katsastus saattaa tuottaa ongelmia. Meneekö tuo 2-piirinen sylinteri ihan vaan vaihtamalla tuohon samaan reikään?
  12. Olisi ylimääräisenä pari kappaletta kaasareita. Molemmat Allegrosta ja toimivana irrotettu. Huoltoa saattaa kaivata. Tarjoa jos tarvetta.
×
×
  • Luo uusi...