Jump to content

O: Vetokoukku Miniin - 79


Viiskytkuus

Recommended Posts

  • 10 kuukautta myöhemmin...

Tehdastekoset taitaa olla kiven alla. Aikoinani toin muutaman Saksasta, mutta nekin ovat menneet aikoja sitten. Nykyisin on kiinni "tehdastekoinen" , ts tein piirustukset ja tuttu metallifirma valmisti. Koukku ollut kiinni jo kait 15v ja hyvin pelannut kevytrakenteisen "asuntovaunun "vedossa . Katsastuksessa ei tarkisteta  (ainakaan mulla) koskaan koukkua. Koukkuhan on periaatteessa taivutettu putki, jossa kiinnitystä varten lattarautatartunnat minin pohjaan 3:sta kohtaa. Penkin alla, varapyörän alla ja puskurin alla. Tälläinen oli viimeinen virallinen noin 1977 ostettu versio.

Link to comment
Share on other sites

15 tuntia sitten, inno75 kirjoitti:

Tehdastekoset taitaa olla kiven alla. Aikoinani toin muutaman Saksasta, mutta nekin ovat menneet aikoja sitten. Nykyisin on kiinni "tehdastekoinen" , ts tein piirustukset ja tuttu metallifirma valmisti. Koukku ollut kiinni jo kait 15v ja hyvin pelannut kevytrakenteisen "asuntovaunun "vedossa . Katsastuksessa ei tarkisteta  (ainakaan mulla) koskaan koukkua. Koukkuhan on periaatteessa taivutettu putki, jossa kiinnitystä varten lattarautatartunnat minin pohjaan 3:sta kohtaa. Penkin alla, varapyörän alla ja puskurin alla. Tälläinen oli viimeinen virallinen noin 1977 ostettu versio.

Laitoin tämän kyselyn vielä ennenkuin teen ite. Kuvia mulla on tehdastekoisista ja oon aikaisemminkin tehnyt ite kahteen autoon. Katsastuksessa eivät koskaan puuttuneet niihin millään tavalla. Kerran kysyin katsastusasemalla että saako vetokoukkua korjata hitsaamalla, estettä ei ollut ja niin rakensin vanhoista koukkutarpeista vetokoukut.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...