Jv76 Posted September 23, 2022 Report Share Posted September 23, 2022 Mites mahtaa olla,saako etupäähän laitettuja prikkoja pois trumpetin alta ilman jousipuristinta/ kandeeko ees yrittää? jolu edellinen joutunu nostamaan isojen pyörien ja painuneiden kumipallojen takia ilmeisimmin,ja nyt vois hiukan pudottaa alaspöin. juu,hiloilla saa säädettävyyttä, mutta se on eri juttu taas se.ihan hirveesti en aatellu tehä töitä aaian eteen tässäkohtaa,kun ei kuitenkaan nokka kohti taivasta ole,mutta jos sais pois ilman kaikkea purkamatta,pankaapa tietäjät faktat pöytään kiitos etukäteen infosta t.janne Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiniKö Posted September 24, 2022 Report Share Posted September 24, 2022 On siinä aika purkaminen et jos ei välttämätöntä niin jättäisin tekemättä tosin mietin että miksi on prikalla nostettu,onko kuulatapin alla oleva nylonkuppi korkannut?Montako prikkaa ja kuinka paksuja siellä on? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FD100L Posted September 26, 2022 Report Share Posted September 26, 2022 (edited) Jotkut on purkanu ylätukivarren pois niin sittenhän onnistuu, itse en ole tehny niin. Mulla on itse tehty jousipuristin pitkästä pultista min. 8.8. Tarvitaan ainakin jatkomutterit, aluslevyjä ja sopiva painelaakeri ym. ym. On siinä rakentamista, mutta sittenpähän on työkalu jatkossa taas valmiina. Edited September 27, 2022 by FD100L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jv76 Posted September 28, 2022 Author Report Share Posted September 28, 2022 Kiitos vinkeistä,joo ei oo kovin suuresta kiinni,eli en montaa senttiä kuitenkaan tiputtais,joten saapi ehkä olla,kun ei mitään muuta tarvetta kaivaa etupäätä.eri asia jos ois keula kohti ” taivasta”.jos haluaa maata nuolemaan,niin sitten pitää hilottaa,mutta ei nyt tässä kohtaa lähdetä siihen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts