Pekkomopo Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Hei tietäjät Mini vm 67 yritän saada takasivuikkunat ehjänä paikalleen ( ei aukeavat). Minulla on uudet tiivisteet niihin ja olen laittanut ne ikkuna karmiin ensiksi ja sitten kokeillut laittaa ikkunaa tiivisteeseen.Matalampi huullos karmiin ja syvempi ikkunaan.Onko ikkuna laitettava sisäpuolta vaiko ulkopuolelta tiivisteeseen.Kumpaakin olen yrittänyt kääntää huullosta toisinpäin elikkä matalampi huullos ikkunaan ja syvempi karmiin. Kiitollinen tiedosta T.Jussi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MINI VAN Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Tiiviste laitetaan ensin lasin ympärille. Sen jälkeen tiivisteen ulompaan uraan asetetaan n. 3-4mm paksu punottu (vahva) naru, ympäri koko tiivisteen. Jätetään narunpäät roikkumaan lasin alaosaan keskelle (n. 15-20cm vapaata narunpäätä). Nostetaan em. kokonaisuus ikkuna-aukkoon, niin että tiivisteen alaura on korin ikkuna-aukossa. Narunpäät sisällä autossa. Painetaan lasia sisään päin ja samalla vedetään narulla tiivisteen sisäreuna ikkuna-aukon peltireunuksen sisäpuolelle. Tämä on taitolaji. Vähemmän voimaa ja enemmän malttia, niin tiiviste säilyy ehjänä. Tsemppiä asennukseen! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2021 Juurikin näin ja apurin kanssa onnistuu paremmmin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Pekkomopo Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Hei Kiitos kun joku aina jaksaa valistaa meitä nörttejä.Etu ja takalasi laitto onnistui hyvin yksin, mut huomasin takalasien laitossa apurien käsien olevan tarpeen. Terveisin: Jussi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään