Jump to content

Mini vm 67


Pekkomopo

Recommended Posts

Hei tietäjät Mini vm 67 yritän saada takasivuikkunat ehjänä paikalleen ( ei aukeavat). Minulla on uudet tiivisteet niihin ja olen laittanut ne ikkuna karmiin ensiksi ja sitten kokeillut laittaa ikkunaa tiivisteeseen.Matalampi huullos karmiin ja syvempi ikkunaan.Onko ikkuna laitettava sisäpuolta vaiko ulkopuolelta tiivisteeseen.Kumpaakin olen yrittänyt kääntää huullosta toisinpäin elikkä matalampi huullos ikkunaan ja syvempi karmiin. Kiitollinen tiedosta T.Jussi

Link to comment
Share on other sites

Tiiviste laitetaan ensin lasin ympärille. Sen jälkeen tiivisteen ulompaan uraan asetetaan n. 3-4mm paksu punottu (vahva) naru, ympäri koko tiivisteen. Jätetään narunpäät roikkumaan lasin alaosaan keskelle (n. 15-20cm vapaata narunpäätä). Nostetaan em. kokonaisuus ikkuna-aukkoon, niin että tiivisteen alaura on korin ikkuna-aukossa. Narunpäät sisällä autossa. Painetaan lasia sisään päin ja samalla vedetään narulla tiivisteen sisäreuna ikkuna-aukon peltireunuksen sisäpuolelle. 

Tämä on taitolaji. Vähemmän voimaa ja enemmän malttia, niin tiiviste säilyy ehjänä. Tsemppiä asennukseen!

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...