Jump to content

Recommended Posts

Posted

Elikkäs, miten ja mistä säädetään -72 minissä etupyörien camber kulmaa? Olisiko alatukivarrella jotain merkitystä camberiin vai? Ja mistähän mahtaa johtua eturenkaan muutaman millin välys vaikka laakeri on vaihdettu uuteen? :o

Posted

Mikäli sinulla on alkuperäiset alustanosat, niin sitä camberia ei säädetä mistään. On saatavilla säädöllä olevaa alatukivartta, jolloin camberia pystyy säätämään siitä.

 

No jos ei se välys enää laakerista tule, niin voisin epäillä alatukivarren puslaa, jos kerran camberissakin on jotain huomauttamista.

Posted

Kiitoksia vastauksista! Jep epäilinkin että täytyy laittaa tilaukseen semmoiset pidemmät alatukivarret. Alkuperäisiä ei tosiaan juurikaan säädetä ja renkaat on aika pahasti vinossa. Välyksestä sen verran että nuo puslat on hetki sitten vaihdettu uusiin kuten myös pallonivel. Lisäksi kaikki mahdolliset mutterit on kiristetty. :-?

Posted

Selitäs Juibe miten ne pyörät oikein on vinossa, niin että junior memberkin ymmärtää mistä on kyse. Palloniveliähän on neljä kpl ja kirjoitat vain vaihtaneesi yhden ?? Onko se vaihdettu laakeri kiristetty oikein ettei välys tule siitä? Pitkien alatukivarsien kanssa tulee käyttää pitkiä raidepäitä ja jos tarkkoja ollaan myös säädettäviä reaktiotankoja.

Posted

Morjes Tailke! Renkaat ovat vinossa niin, että edestäpäin kun katsoo niin eturenkaat muodostavat v:n, eli renkaat kuluvat ajossa pahasti ulkosyrjiltään. Laakeri pitäisi olla paikoillaan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, mutta täytyy tosiaan käydä vielä noi pallonivelet läpi.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...