Jump to content

tarvike peltiosat


tuoreministi

Recommended Posts

Jos alkuperäispeltejä on saatavilla, niin ne ovat istuneet ja sopineet paikalleen niinkuin pitää. Tosin en ole enää ollenkaan varma näistä tämänpäivän ns. "alkuperäisistä" osista? Materiaalit on ainakin huonompaa ja ohuempaa kuin ne vanhat alkuperäiset, joita sai vielä reilut 10 vuotta sitten.

Tarvikeosista jotkut sopii,toiset eivät. Laatuvaihtelu on suurta. Pintapelleissä kannattaa suosia alkuperäisiä. Alustan peltejä voi vähän itse sepittääkkin kun eivät niin näy.

Link to comment
Share on other sites

tuohon vois vielä lisätä sen että sen mitä säästää ostamalla tarvikeosaa, häviää moneen otteeseen kun joutuu käyttämään kosolti aikaa jotta ne sattuu edes jotenkin paikalleen. Sen takia kannattaisi aina suosia orggisosia. Timpan kanssa oon samaa mieltä siitä ettei tehtaan laatu välttämättä ole sitä mitö on voinut olla takavuosina. Tosin 60-lukuisissa ei luukut istuneet vaikka materiaalit olivatkin paksumpia.

Link to comment
Share on other sites

joo se on selvä eli mielummin "alkuperäisiä" tilaukseen mistähän kautta kannattaisi niitä mieluummin tilata vai onko monia vaihtoehtoja.Yksi juttu auton tarinassa on vielä se että, auton ex omistaja on vahinko kyllä koska oli nimittäin hyvän sorttinen mies   :'( muuttanut iästä ikuisuuteen ja minulla on rekisteriote sekä luovutusosa allekirjoituksella enkä tiedä miten tuo nimille otto onnistuu näin jälkikäteen, toivottavasti hyvin.

Link to comment
Share on other sites

Jollet itse halua Englannista tai Saksasta suoraan tilailla, niin Suomen osatoimittajavaihtoehdot näkyy Miniclubin sivuilla.

Kaikkia saatavilla olevia peltiosia ei varmaan Suomen osamyyjillä ole hyllyssä, mutta yleisimmin tarvittavat kyllä.

Vainajan perikunnalta pitää olla paperi, että he luovuttavat auton sinulle. Näin se virallisesti menee.

Mutta jos sinulla on rekisteriote ja luovutusosa allekirjoituksella niin eihän sulla silloin mitään ongelmaa ole???? Eihän mitään muuta tarvitakaan.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...