Jump to content

Minin maalaus


ZepeteuZ

Recommended Posts

Olen selvitellyt orkkis koriväriä ja kävin automaalarin pakeilla ottamassa värinäytteen oven sisäpuolelta verhoilun alta jossa mielestäni on ruiskutettu samaa väriä mitä koriinkin alun perin(sanokaa jos olen väärässä)Maalari myllytti pintaa paremman tuloksen saamiseksi mutta kerros oli tosi ohut ja menikin heti puhki.

Imperialin mukaan alkuperäinen väri on Island blue bu 8 ja sitä kyllä löytyi Roverin raskaan kaluston kartasta. Väri tuntui olevan vaan hyvin tumma ja siitä ei saa värimallia koska ko.maali on tilaustavaraa ja pinta ei kuulemma tule hyvä.

Kysynkin että onko oven sisäpuoli ruiskutettu tehtaalla koriväreillä automatic?

Link to comment
Share on other sites

Oletko varma ettei oven sisäpuolta ole maalattu jälkeenpäin silloin kun auto viimeksi ylimaalattu? Kyllä muuten tehtaalla minun tietääkseni kaikki pinnat maalattiin samalla värillä samaan aikaan.

Jos ei jostain syystä ole ovia jossain vaiheessa jostain syystä vaihdettu?

Link to comment
Share on other sites

Oli maalattu niin perusteellisesti sisäpuolelta eikä kerroksia ollut kuin pohjamaali ja tuo sininen. Tuntuisi uskomattomalta että oltaisiin hiottu kaikki kolotkin vanhasta maalista.Ovien vaihto on sitten eri juttu. Olen kuitenkin löytänyt samaa väriä myös tuulilasin pyyhkijänmoottorin alta,peräkontista hattuhyllyn alapinnalta??

 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...