Hude Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2017 HS2:n, Mekaaninen pumppu, ajon jälkeen lorottaa kaasarin tyhjäksi. Mitä tiivisteitä kokemuksen mukaan kannattaisi vaihtaa kerralla? Epäily onpi kohokammion tiivisteen vuotamisesta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
imperial Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2017 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2017 Alakautta se kaasari tyhjenee. Kohokammion kannesta vuotaa vain se mikä yli tulee jos bensapinta on liian korkealla. Alla kuvia jossa näkyy muovisen bensaputken päässä kumirengas tukiprikan kanssa ja tuo kumirengas kiristetään tuolla mutterilla kohokammion reijän pohjassa olevaan kartioon. Jos tuo kumi on kovettunut, niin kyllä se vuotaa jo ajossakin, mutta aika nopeasti laskee bensat pois parkissa. Uudeksi tiivisteeksi käy tavallinen pieni nitriilikuminen o-rengas joka sopii muoviputken päälle eikä ylitä kovinkaan paljon ulkomitaltaan tuota mutteria. Vanhemman Minin koneen venttiilivarsikumi esimerkiksi sopii hyvin ja pitää vuosikausia. Joskus mutterin kiristäminenkin voi auttaa ensiapuna. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Hude Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2017 Ny tuli sellainen vastaus kuvineen, että kumarraan syvään, kiitokset. Kaasuttimen kanssa mielellään noudattaa pienta varovaisuutta, ettei ajokauden alussa ei tartte etsiä vietereitä autotallin lattialta :D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Hude Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2017 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2017 Oli muuten löysällä tuo mutteri! Asettui vuoto täysin kiristyksen jälkeen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään