Jump to content

Recommended Posts

Posted

R56 oli saatavilla kahdenlaista alustaa: vakio ja urheilullinen. Ymmärtääkseni näissä ajokorkeus on kuitenkin sama. Erikseen oli sitten vielä JCW 10mm "madallus"jouset.

Posted

Ok. Nykyinen R56 Pepper vain näyttää vakiolla 15" rengastuksella selvästi korkeammalta mitä vanha R50 oli 17" renkailla. Toivottavasti rengaskoko hämää ja suurempi rengas näyttää yhtä hyvältä R56 vakioalustankin kanssa.

  • 2 weeks later...
Posted

Mikähän offroad-alusta tuossa nykyisessä R56:ssa oikein sitten on... Kuvassa alla entisessä R50:ssä olleet renkaat, koko 205/45-17. Onko nuo reilun 200€ maksavat Eibach-jousisetit mistään kotoisin vakiotolppien kaveriksi, vai syökö nuo madallusjouset vakiotolpat heti loppuun? Ehdotuksia järkihintaisesta madallussatsista otetaan vastaan...

 

20160411_191859_zpshuurt8ui.jpg

Posted

Countryman... ;D , Noo, tuossa mun "R56 bilstein b12"- keskustelussa on muutama kuva Eibach-prokit jouset ja Bilstein B8 iskarit combosta mun MCS:n alla, madaltuu ihan siedettäväksi. Katselin Google-kuvia ennen asennusta myös pelkistä jousien vaihdosta ja siellä olevat autot olivat kutakuinkin yhtä matalia elikkäs aivan hirveästi tuo B8 tolppa ei ole lyhyempi. Joo, luulisi , ettei vakio-sport alustan iskareita "syö" ihan hetkessä, muttei kokemusta...

Posted

Mietityttää vain, että onkohan nuo ylipäätään vakiotolpat kun tuo auto on noin pirun korkea...

Posted

Tossa on mun exä vakioalustalla. Kyllähän se melko korkea on.

 

Vaihdatin H&R 30mm madallusjouset, eikä ne nyt menoa ainakaan haitanneet. Budjettiautoon budjettivarusteet.

4634780585_6227cabaaf_b.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...