Jump to content

minitonni kokoontumisajot botniaring /jurva ens la ja su 3-4.7


Kimi

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Levyjarrut tuli huomattavasti aikaisemmin.

Mitään uutta high techiä ei ole tullut kymmeneen vuoteen.

Säännöt on samat, 10 kg lisää painoa ja katalysaattori ei ole enää pakollinen. 

Bensiini on huonontunut.

2004-2005  piteni ja leveni radalle tulokohta, jonka

myötä sai ylämäkeen huomattavasti paremman vauhdin. Ylämäessä ulostulossa  tuli paljon romua tuonna vuonna.

https://www.youtube.com/watch?v=V3wmV-l3_fs

 

2006 ja 2007 rata oli märkä (ajat 1.39+). 2008 lähtien ajettu HRF:n mukana, jolloin radalle ei ole tullut

pehmeää kumia muista luokista (mm. sport 2000, F3, F Ford)

2004/05 uusittiin  kemoran ja Botniaringin asfaltti. Ahvenistosta ei ole tietoa.

 

Nyt ei tarvii enää miettiä :)

Link to comment
Share on other sites

Koviahan nuo ajat todella ovat takavuosien 5-ryhmän kasipuolikkaalla olisi tehnyt tiukkaa,hattua täytyy nostaa korkealle että alkuperäisissä vuoden 1978 säännöissä on pitäydytty,harrastaja ystävälle mieleen.Ja pitkää nenää näyttään oliko se noin 20 vuotta sitten joku AKK nopeusvaliokunnan miehelle joka oli häätämässä luokkaa lopettamaan,muka liian vanha auto,kaveri ei tainnut tietää että autoa valmistettiin edelleen,viimeinen vuosi 2000.Vesa Niemisen aikaajon kierrosaika 02.06.1984 lämpötila +25 Ahvenistolla  1.43..42 Levänen 1.44.76 ,Niemisen autolla ajoi Artukaisilla myös rallilegenda Rauno Aaltonen ja hyväksi havaitsi.Raunon viimeisin kilpailu Suomessa ja vielä Minillä.Jatkakaa pojat vielä yksi 50v,hyvää jatkoa.Olisi muutenkin mukava jos joku kirjoittelisi kilpailutapahtumista,kuvien kera.TV.KB

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...