sisa Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 Tuli hankittua ensimmäinen mini tähänkin talouteen. Ajattelin kysäistä täältä mistä mahtaa johtua lievä tärinä jarrutettaessa? Jarrulevyt ja palat ovat uudet joten en heti usko että niissä olisi vikaa? Muuten auto tuntuu hyvälle ajossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 Onnittelut hankinnasta :) Ehkä jarrulevyn ja navan väliin on jäänyt asennettaessa jotain ryönää (ei ole putsattu kunnolla)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisa Posted June 1, 2014 Author Report Share Posted June 1, 2014 Kiitos vinkistä. Tuo täytyy tutkia joku ilta kun on aikaa... Onko näissä miten ollu puslaongelmia? Itsellä joskus bmw täristi samaan tyyliin ja loppu etummaisten alatukivarsien puslanvaihdolla. Muuten on kyllä hymy korvissa kun tällä päristelee :D . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted June 1, 2014 Report Share Posted June 1, 2014 Juu, etualatukivarren puslat on näissä(kin) heikko kohta, mutta yleensä oireena taitaa olla lisääntynyt uraherkkyys ja vetely kiihdyttäessä/jarruttaessa. Omia kokemuksia ei ole, omassani puslat oli vielä ehjät kun pistettiin polypuslat tilalle. En tosin ole varma oliko ne alkuperäiset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisa Posted June 2, 2014 Author Report Share Posted June 2, 2014 Olen miettinyt noiden polypuslien hankkimista. Mistä ootte noita hommannu miniin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted June 2, 2014 Report Share Posted June 2, 2014 Sieltä mistä on halvimmalla saanut. :) Yleensä joko ebay, http://orranje.co.uk tai http://www.futurez.fi/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisa Posted June 2, 2014 Author Report Share Posted June 2, 2014 No niin nyt on jarrulevyt irrotettu ja putsattu taustat huolella...ei vaikutusta tärinä jatkuu... Tutkin alatukivarren puslia, heiuttamalla ja renkaaseen hieman kämmenellä lyömällä tuntuivat aika löysille. Tilasin oitis futurez kaupasta violetit uretaanipuslat. Jospa loppuviikosta pääsisi vaihtamaan nuo ja testaamaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisa Posted June 10, 2014 Author Report Share Posted June 10, 2014 Olisko kellään vinkkiä minkälaisella avaimella tuon alatukivarrenpuslan takimmaisen pultin sais auki? Melko ahdas paikka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisa Posted June 10, 2014 Author Report Share Posted June 10, 2014 Vastataan nyt itselle heti. Löytyihän tuolta foorumista vinkki jotta asennetaan se pusla irottamatta niitä pultteja... ::) Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted June 10, 2014 Report Share Posted June 10, 2014 kaikkeen te ihmiset ryhdytte tommosten pikkuvikojen takia ::) tukivarren työntäminen siitä puslasta läpi voi olla tuskaista koska se on muovia.. jos tuntuu et hammastangon pultit lähtee suosiolla nii ota vaa ne korvat irti ja paat ne romppeet sit ruuvipenkissä pakettiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 oi.. siis vakaajatangon pultit, ei hammastangon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisa Posted July 2, 2014 Author Report Share Posted July 2, 2014 Nyt on uretaanipuslat vihdoin paikoillaan. Vanhat lähti pienellä puukkosahalla ja paineilmavasaralla pois ja uretaanipuslat kierretangolla sisään.... Koeajolle ja kas eipä täristä enää jarrutettaessa. Auto muutenki jämäköity entisestään, eikä vetele niin rajusti kiihdytyksissä. Takajalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now