mini_mika74 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2014 Kertokaa nyt tietämättömälle miten nämä vaiheistot menee, eli minkä koneen perässä on ns tunnelivaihteisto ja minkä tankovaihteisto? Pystyykö ne vaihtamaan samaan laatikkoon vai miten nää menee? Meillä on projektissa lattiassa reikä kummaskin kohtaa ja nyt pitäis päättää minkä koneen laittaa ja kumman hitsaa umpeen, kiitos tuhannesti etukäteen! mika
imperial Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2014 Raportoi Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2014 Jos reikä on kaasupolkimen vieressä, se on ns. pitkälle kepille eli 850 koneissa oli sellainen. Tunnelivaihteiston ja tankovaihteiston vaihdekepin reikä on ihan lähellä poikittaispalkkia ja tankovaihteisen reikä on keskitunnelin tasossa suorassa ja tunnelivaihteisen reikä on kaarevassa pinnassa ulottuen melkein lattiapeltiin asti toiselta laidalta. Eli keskitunnelin profiili on erilainen tuolla kohdalla. Tankovaihteisen vivuston kiinnitys on ylhäältäpäin roikkuva ja tunnelivaihteisen tulee kiinni yhdellä kumityynyllä takapäästä korvakkeeseen joka on kiinni keskitunnelissa. Tankovaihteinen malli tuli Minin v 1974. Sitä vanhemmissa malleissa saattoi olla tosiaan myös aukko kaasupolkimen vieressä kasipuolikasta varten, kuitenkin tonnisissa peitettynä peltilätkällä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään