Jump to content

Miniä hankkimassa


Koopperi

Recommended Posts

Omien kokemusten mukaan tuo Motonetti on aikalailla viimeinen paikka mistä ostaa hiluja MCS:ään. Ehkä siellä osien laatu on samaa mitä varaosaliikkeissä, mutta se että hinnat vs. mun vakio-varaosaliike, ei ole juurikaan halvemmat, ja se että Motonetis ei ole ikinään mitään MCS osaa hyllys. Ei jarrupaloja, öljynsuodatinta, ilmansuodatinta tai raikkaria. Aina sanotaan ei-oo, tilaustavaraa, tulee sillon-ja-sillon.

 

No joo, tuulilasin pyyhkijöitä oon sieltä ostanu. Ja vanhaan Miniin Valvolinen öljyt :)

 

Ja toisekseen, vaikkakin maksaa vähän enempi, tämä mun vakio-varaosaliike jota oon käyttäny iät ja ajat, sieltä saa 99% oikeat osat jotka menee meidän autoihin. Ei tarvi päästää ärräpäitä viikonloppuna ku öljyjen vaihto tyssää väärään öljynsuodattimeen :)

 

Tietty Motonettien paikkakuntakohtaisis varastosaldois on varmasti eroja, mutta tämmöset osien saanti kokemukset täältä E-Pohjanmaalta mulla on. Muutenhan Motonetti on ihan jees, kaikkia mahdollista tavaraa laidasta laitaan.

 

Tuohon meidän toiseen käyttö-kaaraan, Relluun en ole vielä jarrupaloja hakenu, ne vois koittaa Motonestia hakea sitte ku niitä tarvii.

 

Meillä oli öljynkulutus n. 2-3dl / viikko, kun öljynä oli Mobilin esp formula, olikohan 5w-30. Vaihdoin Mobil F1 3000 x1 5w-40, ja selvästi paremmin pysyy koneessa. Kulutus on tuo 2-3dl, mutta ehkä kolmessa viikossa. Sellaisen huomion tein tuossa öljyjen vaihdon jälkeen että ajomäärällä, -tylillä ja -pituudella on jännä vaikutus tuohon kulutukseen: paljon oikeasti pätkäajoa, tuntuisi että ööliä kuluu aavistus enemmän jos vertaa ajomääriin jotka pitää sisällään pidempää ajoa, jossa kone lämpenee kunnolla.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...