Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mulla on vanha S:n kansi, joka oli aivan toimiva ja täydellinen, hyvillä alkuperäisillä venttiileillä ja luulinkin sen olevan virheetön.

Nyt kun olen purkanut ja lasikuulapuhaltanut sen, niin yhden sylinterin venttiilien välistä näkyy hiuksenhieno hiushalkeama. Käytössä sillä ei ole ollut vielä mitään merkitystä. Tämähän on vanhojen S:n kansien perisynti.

Kannattaneeko edes ajatella mitään korjaustoimia sen suhteen? Vai antaako olla entisellään.

Ihan siviilipeliin laittaisin.

Valurautakansien korjuut eivät ainakaan ennen tuoneet kovin vakuuttavia tuloksia.

Posted

mulla on paikallaan tonnikolmesatasen lähes vakiokansi,ollut jo reilut 10vuotta (toki viime vuosina tosi vähällä ajolla) mutta silloin koneistamon ukko sanoi että jos toi tulee siviilikäyttöön niin luultavasti ei tule mitään ongelmia ja näinhän se on mennyt eli ei mitään ongelmaa.

 

en oikeastaan edes muistanut asiaa ennenkun tän luin,mun mielestä hattu paikalleen ja se siitä.

Posted

Samoilla linjoilla elipaikalleen vaan, tosin valurautakansiakin saadaan nykyään jo korjattua kunnolla osaavissa paikoissa.

Posted

Niinpä toimin.

Jos sais vaikka joutilaana lepäävän Ison S:n koneen värkkäiltyä Travellerin nokalle. Joskus.

Vaikka kyllä 1100:nenkin kuljettaa ihan riittävästi.

Iso kone pitkällä perällä, vanhan korvat tykkäis enemmän matkailla.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...