Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jepa!

 

Kuinka on tarviiko tommonen tonninen,hieman piristetty mini öljynlauhdutinta?vai meneekö ilman?

Entä kuinkas nua jäähtyy,onko kiehumis ongelmia??Onko kukaan käyttänyt sähkölettiä lisä jäähdytykseen?Ajattelin että joku apinaratsunin sähköletti sinne vois sopia jos on tarvetta??

Sitten vielä kytkinlevy,onko uusi vakio kytkin uusine asetelmineen riittävä vai luistaako???

Selvennetään viälä vähän konetta eli:276 nokka,40 lortto,kairattu ja vähän laskettu kansi jäykemmillä jousilla+pellisarja.

Ja auto tulee ihan katukäyttöön.

Posted

Mulla on ahdinkoneessä öljynlämpömittari ja kuumimmillaan olen saanut öljyt jonnekin 105 asteen kieppeille. Ei ole öljynjäähdytintä eikä ole tarvis edes laittaa. Eli oman kokemuksen perusteella nykyöljyillä ei ole tarvetta. Mutta kukin tyylillään.

Posted

parhaitenhan tuon tietää kun viittii katella lämpöjä, ei tarvii arvuutella että käykö kuumana jne..

Monikin taitaa laittaa noita öljynjäähdyttimiä ja sähköflektejä ihan asentamisen hauskuuden takia. Ja saattaapa joku luulla että tossa täytyy olla voimaa kun on noin iso öljynjäähdytin  ;)

 

Omassa vanhassa oli tuo vakio ropelli lentänyt lepikkoon ja sen tilalla oli sähköflekti.ei se kuumana käynyt vakiollakaan olipahan ylimääränen flekti ja liikaa aikaa..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...