Jump to content

cooper s jarrutehostin wanha


tgamini

Recommended Posts

Millainen teho tuosta vanhasta cooper s erillis tehostajasta irtoo. että kantsiiko ruveta kunnostamaan se kun on vähän vuotoo. korjaussarja maksas minimaniassa n.70 dollarii. mulla on minissä ne vanhan hyvän ajan 7.5" cooper s levyt että saan pidettya siinä nuo 10" levitetyt peltivanteet alla. ite tykkään mut onhan noi tilpehöörit kyllä aika kalliita ostella normi miniin jos nyt ministä niin voi yleensä sanoa. :o

Link to comment
Share on other sites

niin onhan tämä mini harrastus kallista ja halpaa riippuen siitä mitä haluaa. Paska vaan kun jouduin eläkkeelle ni toi eläke ei ole juur kummonen. Mut ei ihan kuitenkaan henki menny että nyt alkaa uus tuleminen minille ja minulle. Tarkotus on ruveta ajamaan kesät ja talvet minillä ja olen sitä nyt laitellu vähän sitäkin silmällä pitäen. Onse jännä homma miten joku auto voi viedä miehen jos naisenkin. itselläni oleva mini on kokenut kovan kohtalon juurikun olin kerennyt sen laittamaan huippukuntoon niin yks ukko pisteli kirveellä lasit, konepellin, etupellit, open katon reikiä täyteen. Auton ollessa säilytyksessä eräässä pihassa. No sitten sylintereihin oli menny vettä tietysti kun kirves oli rikkonut konepellin siitä vesi kaasariin ja sieltä kanteen ja kahdelle pytylle ja kaikki ruosteessa. En minä valita mutta joskushan se kyrsii. oikeuden päätös oli 0euroo koska ainut todistaja oli tekijän poika joka esitutkinnassa kertoi kaiken kun isä oli hakannut auton paskaks mutta kun on tekijän lähiomainen niin ei tarvii todistaa häntä vastaan joten hieno homma. :'(

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...