Jump to content

miniin ratio


danaterri

Recommended Posts

...ja näitä soveltamalla onnistuu kanssa:

 

http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq= ... aq_removal

 

Tossa newministuffin ohjeessa puuttuu sen kojetaulun etulevyn yhden ruuvin irroitus sieltä keskikonsolin oikealta puolelta (kohta 8 tuossa mini2.comin ohjeessa.) En tiedä sitten onko kuinka tarpeellinen vaihe, omaa stereoviritystäni tehdessä otin juuri tuon mini2.comin ohjeen mukaan. Kannattaa sitten ottaa myös hätävilkkujen ja mittarivalojen säätimen muovikehykset irti esim. pienellä ruuvarilla - mulla ne lenteli pitkin ja poikin ohjaamoa, kun nykäsin kojetaulua irti (siinä saa sitten oikeasti käyttää vähän voimaa).

 

Tuon kojetaulun ja pystyputkien irroituksen jälkeen homman pitäisi olla ihan pässinlihaa varsinkin, jos noiden ohjeiden mukaan tekee. Muistathan sitten, ettet irroittele/liitä mitään piuhoja silloin kun virrat on kytkettynä. Mä onnistuin polttamaan yhden sulakkeen irroittamalla iso-liittimen soittimen perästä, kun virta-avain oli kytkettynä... Arvaa menikö kauan, ennenkuin vika selvisi... ("Äsken se soitti Bon Jovia ihan ok... Mikä hitto sille nyt tuli?!?!" ;) ).

 

Kaiuttimien asentamisen lykkäisin ihan suosiolla keväämmälle. Tai vaihtoehtoisesti kunnolliseen lämpöiseen talliin. Ovi"pahvien" irroittamisessa tarvii sen verran voimaa, ettei pakkasessa jäätyneitä muovikiinnikkeitä ihan ehdoin tahdoin kannata rikkoa (eivät ole varmaankaan ihan ilmaisia ainakaan L:llä...). Tuohonkin hommaan löytyy ohjeet joko newministuffista tai sitten tuolta mini2.comin faq:sta. Ja kuten jo aikaisemmin sanoin, niin jos tarvetta on, niin voidaan järjestää asennusparty, jos menee sormi suuhun noiden ohjeiden kanssa. Mä olen itse repinyt koko sisustan kertaalleen auki ja sain sen kasaankin vielä, joten... ;D

 

n.

 

edit: ai niin... Sitä vaihdekeppiä ja sen suojakuorta ei tarvitse irroittaa soittimen asennuksessa. Meni ainakin mulla ihan tuolla pystyputkien ja etupaneelin irroittamisella.

Link to comment
Share on other sites

Se ero noissa newministuff:n ja mini2.com:n ohjeissa on eli mini2-ohjeissa pitää sitä kojetaulua "repiä" ja ottaa no pystytolpat irti sitä kautta. Kun taas newministuff:n ohjeilla ei tartte tuota kojelautaa "repiä" vaan tolpat lähtee nätisti irti, kun irroitetaan keskikonsolin kiinnitys.

 

Mutta kukin tyylillään :D

Link to comment
Share on other sites

Okkei, nyt tuli kevät minun oneen ;D ;D ;D poppi soi! ja nyt selvisi varmaksi sekin että minin radioasennusvalmius tarkoittaa sitä että kaiuttimet on valmiina!!! että nyt kulkee ylöjärven raitilla musiikilla varustettu mini ;D mites nuno, haluatko kaiuttimes takasin vai pannaanko kiertoon ;D ;D vähänkö on nyt hienoo.. nimimerkillä, radio on ylellisyyttä... ja vielä cd-soitinkin...

Link to comment
Share on other sites

Okkei, nyt tuli kevät minun oneen ;D ;D ;D poppi soi! ja nyt selvisi varmaksi sekin että minin radioasennusvalmius tarkoittaa sitä että kaiuttimet on valmiina!!! että nyt kulkee ylöjärven raitilla musiikilla varustettu mini ;D mites nuno, haluatko kaiuttimes takasin vai pannaanko kiertoon ;D ;D vähänkö on nyt hienoo.. nimimerkillä, radio on ylellisyyttä... ja vielä cd-soitinkin...

 

Laita vaikka kiertoon tai verkonpainoiksi... ;) En mä niillä mitään tee.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...