Jump to content

Jarrupoljin kovempi kuin kuski


maukka10

Recommended Posts

Moro tietäjät. Minulla oli aihe aiemmin jarrupääsylinteri vika(ko). Mulla on ehjä pääsyl. nyt kokeilussa

niin tiedän missä vika..

 

Sylinteri on kakspiirinen ja se alempi putken liitin on isompi.

 

Mun Minissäni putket ja letkut menee näin: Oikea taka vas puolelle "jakotukille" (sallittakoot tuo nimi) josta

lähtee vasen etu sekä jarrupääsylinteri alempi.

 

Toinen sitten vas taka oik etu ja jarrupää ylös.

 

Mulla on kyllä kkviosta kuvakin, mutta se ei ole 3d.

 

Kysymys. Äskettäin ilmasin jarruja aloittaen takaa oik ja sitten vas taka... sen jälkeen poljkimesta

tuli kova!? Etujarruja en vielä edes ilmannut. Poljin siis painuu noin puoleen väliin ja stoppaa siihen

kuin lattiaan. Ihmettelen sitä kun se pysähtyy siihen kuin kolahtaen, ei siis pehmeästi.

 

Onko putket päin per.. vai säädöt rummuissa liian lahellä vai mikä per...e;)

 

Kiitos ja anteeksi

Link to comment
Share on other sites

Tuo vaikuttas ennemmin siltä, että sylinterin ja polkimen välinen tanko olis liian pitkä, eli pohjaa liian aikaisin? Tai sit sylinterissä on tosi raju kuluma olake, mihin tökkää kiinni.

Link to comment
Share on other sites

Aluksi kun aloitin ilmauksen, poljin poljinta kuten aikain alusta on ilmauksessa tehty.

 

Poljin meni lattiaan ja ilmaa oli ja kaikki siis toimi kuten ilmaa täynnä olevan

jarjestelmän pitääkin.

 

Siiten kun sain noista takajarruista ilmaa pois niin kavi tuo polkimen KIVITTYMINEN.

En ole itsekään moista kokenut millään corolloilla ja taunuksilla...

 

Pykälää ei ole, joten senkin suljen pois. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta!!

 

En vielä tiedä itsekään mistä alan pärvöttämään!

 

M

Link to comment
Share on other sites

Koita sitten vielä ilmata etujarrut, muuttuuko mihinkään, muuta en osaa neuvoa.Minin jarruilla on joskus oma elämä. ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...