Jump to content

Recommended Posts

Posted

Viiteen autoon kuudesta ei sitä voi tankata oktaanivaatimuksen takia, ja kuudennessakin missä sitä voisi käyttää, niin laskennallisesti sen käyttäminen tulee kalliimmaksi. Jos auton moottori osaa optimoitua 98oktaaniselle, niin silloin 98E5 alkaa olemaan halvempaa käyttää.

Posted

jep, konerempat on kalliita :p tänään tankkasin 98sia ja tuntui jotenkin hyvältä.. täytynee siirtyä kokonaan siihen.

Posted

Eikös se bmw konserni kertonut saksassa, että e10 kerää kosteutta moottoriöljyyn ja syö longlifeä aamiaiseksi.

 

Sit sanottiin eiku ja nyt kukaan saksassa ei osta e10:ia.

 

Kaikkien muiden murheiden keskellä olis aika hazardia lähtee tankkaamaan e10:iä. Tosin voisihan se olla se taikatemppu toisaalta, jolla mini lähtis pelaamaan kuin silkkiä vaan.

 

Jotta voisi todistaa e10:n aiheuttamat konerikot, niin kone kait pitäis aukaista levälleen keittiön pöydälle 10 000 tkm välein ja ottaa mitat ja kuvat ja pistää taas takaisin kasaan.

 

Saa joku toinen kokeilla mun puolesta.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...