Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tää on kyllä tyhmä kysymys mutta kun ei tajua niin ei tajua,

voisiko viisaammat kertoa että miten sytytys säädetään kohdalleen? Nyt olen virranjakajaa pyörttämällä saanut jo "pikkusen lupaamaan" Kiitos jo etukäteen.

Posted

Varmin keino:ota venakoppa irti,pyöritä konetta,kun nelosen venttiilit "vaihtaa"olis ykkösellä sytytyskohta.Katso mihin päin pyörijä osoittaa,siitä johto ykköselle ja jakajaa kääntämällä hienosäätöä.Järjestyshän on 1.3.4.2.Kone pyörii myötäpäivään,jakaja vastakkaiseen,eli käännettässä jakajaa oikealle sytytys aikaistuu.1 pytty on syylärin puolella.Jos potkii vastaan startattaessa,on liian aikasella.Eiköhän se näillä ohjeilla heräile.

Posted

Miksi sellainen yhdistelmä?

Onko joku "virikansi"?

Posted

ei oo mikään erikoinen, se oli vaan suoraan ajosta jäänyt, ja lueskelin täältä että kävisivät yhteen.

 

täytyy huomenna purkaa ja katsoa missä vika..

Posted

Väliäkös tuolla, 850 ja 1000 kun on samanlainen kansi > venttiilikoko, kanavat jne. Numerointi voi vähän vaihdella. Suurin ero taitaa olla, että vanhoissa 850 kansissa ei ollut lämpötila-anturin reikää.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...