Jump to content

Sytytyksen säätö?


Cannibal

Recommended Posts

Varmin keino:ota venakoppa irti,pyöritä konetta,kun nelosen venttiilit "vaihtaa"olis ykkösellä sytytyskohta.Katso mihin päin pyörijä osoittaa,siitä johto ykköselle ja jakajaa kääntämällä hienosäätöä.Järjestyshän on 1.3.4.2.Kone pyörii myötäpäivään,jakaja vastakkaiseen,eli käännettässä jakajaa oikealle sytytys aikaistuu.1 pytty on syylärin puolella.Jos potkii vastaan startattaessa,on liian aikasella.Eiköhän se näillä ohjeilla heräile.

Link to comment
Share on other sites

Väliäkös tuolla, 850 ja 1000 kun on samanlainen kansi > venttiilikoko, kanavat jne. Numerointi voi vähän vaihdella. Suurin ero taitaa olla, että vanhoissa 850 kansissa ei ollut lämpötila-anturin reikää.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...