Cannibal Posted March 7, 2011 Report Posted March 7, 2011 Tää on kyllä tyhmä kysymys mutta kun ei tajua niin ei tajua, voisiko viisaammat kertoa että miten sytytys säädetään kohdalleen? Nyt olen virranjakajaa pyörttämällä saanut jo "pikkusen lupaamaan" Kiitos jo etukäteen.
Turbo 69 Posted March 8, 2011 Report Posted March 8, 2011 Varmin keino:ota venakoppa irti,pyöritä konetta,kun nelosen venttiilit "vaihtaa"olis ykkösellä sytytyskohta.Katso mihin päin pyörijä osoittaa,siitä johto ykköselle ja jakajaa kääntämällä hienosäätöä.Järjestyshän on 1.3.4.2.Kone pyörii myötäpäivään,jakaja vastakkaiseen,eli käännettässä jakajaa oikealle sytytys aikaistuu.1 pytty on syylärin puolella.Jos potkii vastaan startattaessa,on liian aikasella.Eiköhän se näillä ohjeilla heräile.
Cannibal Posted March 8, 2011 Author Report Posted March 8, 2011 Joo heräsi mutta öljyt ja nesteet sekottuivat heti?? on siis 850:n kansi muuten normi 1000cc, tonnisen kannentiiviste.
koirankoppi Posted March 8, 2011 Report Posted March 8, 2011 Miksi sellainen yhdistelmä? Onko joku "virikansi"?
Cannibal Posted March 8, 2011 Author Report Posted March 8, 2011 ei oo mikään erikoinen, se oli vaan suoraan ajosta jäänyt, ja lueskelin täältä että kävisivät yhteen. täytyy huomenna purkaa ja katsoa missä vika..
cooper998 Posted March 9, 2011 Report Posted March 9, 2011 Väliäkös tuolla, 850 ja 1000 kun on samanlainen kansi > venttiilikoko, kanavat jne. Numerointi voi vähän vaihdella. Suurin ero taitaa olla, että vanhoissa 850 kansissa ei ollut lämpötila-anturin reikää.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now