Jump to content

Rekisterikilpi


Oona

Recommended Posts

Olen nyt pesettänyt auton useampaan kertaa pesufirmassa, joka noutaa, imuroi ja pesee auton ja palauttaa sen kohtuuhintaan. Olen ollut palveluun tosi tyytyväinen, mutta tänään Mini oli pesty sellaisella innolla, että rekisterikilven tunnuksesta oli lähtenyt mustaa maalia melko näkyvästi.

 

Firman omistaja lupasi fiksata kilven kuntoon, mutta onko kokemusta/tietoa siitä, saako kilven maalattua niin että pysyy vai pitääkö hankkia uusi kilpi?

 

Eihän tämä mikään iso asia ole, mutta ärsyttää kun itse yrittää pitää autosta hyvää huolta ja joku toinen toheloi.  >:(

Link to comment
Share on other sites

Ko. tapauksesta tai vastaavasta ei suoranaisesti ole kokemusta, mutta omassa MINIssä on rekkarikilven reunukset jo hieman kuluneet. JOhtuu pääsääntöisesti jonoissa ajamisesta ja edelläolevan lennättämistä kivistä, hiekasta, kävyistä, nastoista... You name it! Mun mielestä kuuluu ns. normaaliin kulumiseen omalta kohdalta, mutta sulla asia tietty toinen.

 

Hihkaseppa täälläkin, mitä sille kilvelle tehtiin, niin vois harkita omaankin fiksausta.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 kuukautta myöhemmin...

no eipä sekään paljon vaivaa ole jos teippaa numeroitten ja kirjaimien reunat maalarinteipillä ja tussutat pesusienellä tai vaahtomuovipalasella 2-komponenttimaalia päälle,mutta muista ottaa teipit pois ennenkuin maali on kuivunut. Niin joo,teippaa se työkalu sillai että se on vähä niinkuin pallonmuotoinen. Sieneen/vaahtomuovipalaseen ei sitten käytetä paljon maalia,tussutetaan vaikka kaksi kertaa niin se peittää hyvin!!!!  ;)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...