Mini1380 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Onko kellään muulla kokemuksia Hyvinkääläisestä pro street puljusta? Tietääkö kukaan onko joku ylipäätään saanut tilattua sieltä mitään? Itse yrittänyt tilata vöitä 2kk, eikä yhteenkään sähköpostiin (4kpl) ole tullut vastausta!!! Puhelinnumeroa ei ko firman sivuilla ole joten hankala soitellakkaan, ilmeisesti menee liian hyvin kun ei kaikki kaupat kiinnosta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
LeeHarvey Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Minä asioin joskus vuosia sitten. Tuolloin putkalla oli myymälä nurkan takana. Nykyisin tuo on mielestäni kiinni, joten en ole käynyt. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minizz Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2007 tietääkseni aika usealla ollut ongelmia kyseisen puljun kanssa..ainakin mitä tullut muutamalta forumilta lueskeltua niin itse jätän kyseisestä paikasta tilaamatta.. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään