Jump to content

Minin tuunaus osia maailmalta


matsa

Recommended Posts

Lomailin pari viikkoa sitten Bangkokissa ja kävin tietenkin paikallisessa "tavaratalossa" MBK'lla. Mitäs sieltä kaikkien rättien ja rääsän seasta löytyikään; autotarvikeliikke.

 

Paikallisten nuorten miesten kera aloin tutkailla kauppaa ja innostuin kyselemään mahdollisesti BMW Ministä. Yllätyin todella kun viehättävä neitonen ojensi kokonaisen kuvitetun kansion ao. auton tarvikkeista. Osa valikoima oli varsin laaja ja kattava erilaisista ulkopuolisista kromi-lisukkeista valojärjestelmiin. Mahdollisesti hyllystä puuttuvat osat lupasivat tilata ja toimittaa parissa päivässä Hinnat oli kohtuullisia verrattuna esim. netistä tilattavista osista, ja paikalliseen tapaan hinnasta voi aina keskustella.

 

Ostin itselle muutaman ulkopuolisen kromiosan, hinta todella edullinen (olen hyvä tinkaamaan). Osat nyt paikallaan ja istuvat kuin se sinne.

 

Kannattaa käydä ao. paikassa jos liikut siellä suunnalla. Löytyy ao. tavaratalon 4. kerroksesta ( pieni myymälä)

Link to comment
Share on other sites

Voi elämänkäsi! Nyt harmittaa.. olin itse kuukausi sitten Bangkokissa ja käväsin myös samaisessa putiikissa, mutta en sitten jaksanut vaivautua kyseleen MINIin mitää osia, kun tuntu olevan ne japsikotterot niin kovasti esillä...

 

Nyt harmittaa... tosiaankin. Mut MBK oli muuten aikast makee paikka. Oli vaikka mitä myynnissä ^^

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...