Jump to content

checkmate


danaterri

Recommended Posts

Kattelin helmikuussa space-blue chekmate miniä laakkosella, niin ... nättihän se on.  :)

 

Joitain yksityiskohtia on päivittynyt -04 malliin verrattuna. Omaan miniin ottaisin kyljen ruutukuvion + 17" flame spoket. Itse en henk.kohtaisesti tosta uudesta bonnet stripe-raidoista tykkää. Toi hopeinen katto + vilkun kuoret on varmaan joidenkin värien kanssa hyvä yhdistelmä.

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee tuollainen Seven Cooper-versiona toukokuun puolivälissä. Ihastuin erityisesti sen sisustuksen "ympyrä"-teemaan; kojelauta ja penkit näyttävät tosi pirteiltä. Minin perussisustus ei oikein istu mun makuun, mutta tuon nähtyäni ei enää tarvinnut jatkaa miettimistä. Henk. koht. noiden pakettien paras juttu on tuo spesiaali-sisustus.

 

Ei se Checkmatekaan hullummalta näyttänyt, Park Lanea en ole onnistunut näkemään luonnossa.

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee tuollainen Seven Cooper-versiona toukokuun puolivälissä. Ihastuin erityisesti sen sisustuksen "ympyrä"-teemaan; kojelauta ja penkit näyttävät tosi pirteiltä. Minin perussisustus ei oikein istu mun makuun, mutta tuon nähtyäni ei enää tarvinnut jatkaa miettimistä. Henk. koht. noiden pakettien paras juttu on tuo spesiaali-sisustus.

 

Ei se Checkmatekaan hullummalta näyttänyt, Park Lanea en ole onnistunut näkemään luonnossa.

 

Tervetuloa foorumille!

 

Tuo Seven pitää kyllä nähdä joskus livenäkin, eli tämä on sitten virallinen kutsu seuraavaan miittiin... ;)

 

...niin joo, onnea uudelle autolle!

 

n.

 

PS. Hannoverissa on kesä, +20 lämmintä ja aurinko paistaa!

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...