drmrfi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta Ennen kun alan itse väsäämään, tiedustelen joutaisiko joltakulta myytäväksi pyörillä varustettua tyhjän Minin korin siirtelyyn soveltuvaa telinettä. 050-60896 Mika Yhteydenotot mielellään txt (soittamalla huonosti tavoitettavissa).
Pekkomopo Kirjoitettu Maanantai klo 13:58 Raportoi Kirjoitettu Maanantai klo 13:58 Terve Mäntälästä löytyy tuollainen säädettävä korigrilli. Sillä olen pyörittänyt ja siirtänyt minin koreja. Sopii myös muille autoille. Hinta 200€
drmrfi Kirjoitettu Maanantai klo 15:03 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu Maanantai klo 15:03 Kiitos tarjouksesta, tallitila on sen verran kortilla, että grilli ei valitettavasti nyt tule kyseeseen. Tarve on Minin lattian alle mahtuvalle "kärrylle", jonka varassa koria voi siirrellä.
Pekkomopo Kirjoitettu Maanantai klo 16:40 Raportoi Kirjoitettu Maanantai klo 16:40 Ok. Mut siinä on jollekin kuka tommosta tarvii.
Turbo 69 Kirjoitettu Tiistai klo 09:39 Raportoi Kirjoitettu Tiistai klo 09:39 Kärryn tekee nopeimmin muutamasta lankun pätkästä, vaikka 2"× 2" ja sopivat rullakko pyörät alle. Kestää ihan hyvin, Minin koppa ei paljon paina.
drmrfi Kirjoitettu Tiistai klo 11:19 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu Tiistai klo 11:19 Joo, täytyy tehdä itse jos ei nyt satu löytymään valmista.
LeeHarvey Kirjoitettu Tiistai klo 16:32 Raportoi Kirjoitettu Tiistai klo 16:32 Kuormalavaan pyörät kulmiin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään