Jump to content

Roverin Käynnistyksen/ajoneston kaukosäädin


Oliverheino

Recommended Posts

Moro!

Nyt parin kuukauden sisään monen irtisanomisen jälkeen meni viimein kunnolla hermot. -96 roverin Käynnistyksen/ajoneston kaukosäädin (kuva alla) tykkää usein olla toimimatta, pitää kymmeniä minuutteja renkuttaa ja avata ja vaihdella ja hieroa pattereita että taas hetken toimii. Paristo siis usein vaihdettu, ja kestää sen muutamisen viikkoa suht. tasaisesti kunnes taas alkaa tappeleen. Onko kellään ollut samanlaista tilannetta, ja löytänyt jotain ratkaisua tilanteeseen. Tai jos nyt ainoaksi ratkaisuksi tulee uuden kaukosäätimen osto, tietääkö joku miten sen saisi yhdistettyä autoon.

IMG_2382.thumb.jpeg.266b8ac14dd5787df01d31283775f064.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Terve, helpoin ja järkevin jos vanhan korjaa,,,,toimii/sopii ilman koodauksia.jos vara avain olemassa,silloin ei niin kova hätä.noitakin avaimia olen monta korjannu,melkein kaikkia mitä neljäpyöräsissä on,mutta luulen että täällä ei voi mainostaa,mutta yyveetä voi laittaa jos tarvetta😀.uusissa kiinankopioissa omat kujeensa,osan saa toimimaan,osaa ei lainkaan,osa tarvii kaveriksi merkkitesterin.osa menee autocomilla.mutta alkuperäsen korjauksesta aina ekana liikkeelle,on mun näkemys🙂.alkuperäinen varaosana ja koodattuna maksaa halvan aiton hinnan ( 250-800€) keskimäärin 3-500€

Link to comment
Share on other sites

Okei, kiitos tästä. En ole varma että osasinko lukea oikein, mutta oliko siis tuo lopussa mainittu hinta siis ns. ”uudesta”, ja mikä hinta sitten arviolta olisi jos tuon minun oman korjaisi. Vara-aivamessa ollut sama vika vuosia sitten, ja vaihdettu tähän avaimeen, eli hieman kiire!

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...