Jump to content

Kimi

Jäsenet
  • Viestit

    725
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    40

Kimi last won the day on 21. Heinäkuuta

Kimi had the most liked content!

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

Kimi's Achievements

  1. Tolleen se hoituu. Sulla on myös sulakerasian päävirransyötössä ongelma.
  2. Moi, Maadoitus ongelma. Etsi runkoon menevä kapeli mittaristosta . Vuosimalli autosta niin tietäjät voi sanoo missä maajohtoja. /kimi
  3. Kimi

    -75 minin sähkö murhe

    3/8 - 24 , eli UNF. Huom vanteet voi olla joko pallomutterille tai 60 aste kartio.
  4. Kimi

    Kytkin ongelma

    Ota se rattaan lukitusprikka c c prikka ja tarkistavet ne menee siihen sorvattuun uraan.
  5. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, Kyllä se tosta mahtuu. Sulla vaan niin murjottu se akseli et joudut vähän viilaa tai smirgelilliinaa näytään tolle.
  6. Kimi

    Kytkin ongelma

    Lukitus pitää olla paikoillaan. Sillä se katotaan. Iso tavallinen ruuvari vaan sinne väliin ja väännät niin lähtee.
  7. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, Tolla roiskeen poistajalla ei ole mitään merkitystä. Estää vaan öljyn menemisen levylle jos toi stefa vuotaa. Siis mikä akseli liikkuu edestakasin. Kammen päittäisvälys ei pitäis olla ku joku kolme kymppää. Toi ratas jossa noi rihlat ei sais liikkua tuon akselin päällä ku jotain pari kymppä. Jos enempi ku milli kun lukitukset paikoillaan niin se prikka sieltä välistä on rikki. /kimi
  8. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, Tiiviste lähtee ruuvimeisselillä vääntämällä. Sitten se ratas pois ja näät onko se prikka siellä paikoillaan. /kimi
  9. Kimi

    Kytkin ongelma

    Tossa noi kaikki toimenpiteet. 2.3kg vp ollut 15v kisakäytössä niin joutui vähän säätää.
  10. Kimi

    Kytkin ongelma

  11. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, kyllä sen akselin pitää olla sellanen milli siitä vp reunasta kun vedetty momenttiin. Ei sulla ole tossa kiristysvaraa ollenkaan. Sen takia tuossa on kaikki romuna kun pultti vedetty kireelle, mutta ei se sitä vptä ole kirranut kartioon. Kato se kakkoskuva niin näet että ne on tasan. Hiomatta ja kiristämättä kunnolla et tota todellisuutta näe. Kannattaa nyt vaan uskoa että tossa se vika on ollut. Ei ne irrallaan heilu mutta tuon näköistä tulee kun ei ole kunnolla kiinni. Taotun näköstä joka kohdalta ja palasia murtuu lukkoprikasta kun se pääsee liikkumaan. Ja sieltä sisäpuolelta se vp rupee ottaa kiinni lukituksiin , kun se kartio on jo noin vpn pinnassa. Vp työstöön ja sanoo että syventää sitä uraa vaikka pari milliä. Noissa kisa vauhtipyörissä on joutunut joissakin tekeen ton jo ihan uutena.
  12. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, Stefan pois, vetoratas pois, niin se on siinä akselissa. Eli pujotetaan ennen ratasta akselille ja seevattu reuna moottoriin päin. /kimi
  13. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, Se toimimattomuus on tullut siitä, että se vp:n pultti ei ole kiristänyt vpyörää akseliin , vaan jäänyt löysälle kun ne pinnat on tasan. Se rupee heilumaan ja kytkin menee "kovaks".siksi sen akselin pää on ihan romuna kun heilunut vapaana. Ei tota ton enempää tarvii miettiä. Akselin päästä se milli pois ja hiot kartion kohdalleen.Vaihda se lukkoprikka uusiks kun on ihan romuna. Rattaan ja kammen välissä on seevattu prikka joka yleensä menee muusiksi noissa tilanteissa. Eli toi osa tossa linkissä. Se on niin pehmeätä kamaa että ei haittaa siellä laatikon pohjalla. Kartion hiot sillä vauhtipyörällä ja venan hiomatahnaa väliin. Ei siitä soikeeta saa . Ensin isommat hakkaumat pois viilalla. Kampea et voi millään kemssametallilla korjata. Vauhtipyörän uraa johon se c prikka ja lukitus menee olen syventänyt sorvaamalla tai jyrsimellä. https://www.minispares.com/dam6487-primary-gear-thrust-washer-1275cc-116-to-118-blue / kimi
  14. Kimi

    Kytkin ongelma

    No joo, moka tapahtunut jo asennusvaiheessa. Tokassa kuvassa näkee että kampi samassa tasossa vp akselin kanssa. Ei se mitään tossa enää ole kiristynyt. Milli ainakin akselin päästä pois, jotta saa kiristystä tohon. eiikä tarvii viedä sorviin! Rälläkkä kelpaa ja viilalla siistii. . Ei sen pään suoruus merkkaa mitään. Ei tarvii olla 100% suora. Siviiliauto niin hiomatahnaa vaan väliin ja hioo tasaseks et tarraa kiinni. Tunnin duuni ainakin. Sit näkee saako sen hyväks. Ja sitten hionnan jälkeen kevyt koekiristys ettei nappaa kiinni vetorattaseen. Vp voi rupee painaa sitä c prikkas ja sitten on välykset pois ja kaikki on yhtä puuta. Pitää tarkistaa myös onko se rattaan väli prikka vielä ehjä,yleensä menee muusiksi jos vp on irti. Jos rikki, niin rattaassa sellane 2mm välys kun lukitus paikoillaan. Jos ravistaa pahasti, niin sitten koko paketti tasapainotettavaksi. /kimi
  15. Kimi

    Kytkin ongelma

    Moi, Juu, molemmilta puolilta pitää pyörittää. Muutenhan tossa vaan todetaan perän toimintaperiaate.
×
×
  • Luo uusi...