No joo, moka tapahtunut jo asennusvaiheessa. Tokassa kuvassa näkee että kampi samassa tasossa vp akselin kanssa. Ei se mitään tossa enää ole kiristynyt.
Milli ainakin akselin päästä pois, jotta saa kiristystä tohon. eiikä tarvii viedä sorviin! Rälläkkä kelpaa ja viilalla siistii. . Ei sen pään suoruus merkkaa mitään. Ei tarvii olla 100% suora. Siviiliauto niin hiomatahnaa vaan väliin ja hioo tasaseks et tarraa kiinni. Tunnin duuni ainakin. Sit näkee saako sen hyväks.
Ja sitten hionnan jälkeen kevyt koekiristys ettei nappaa kiinni vetorattaseen. Vp voi rupee painaa sitä c prikkas ja sitten on välykset pois ja kaikki on yhtä puuta.
Pitää tarkistaa myös onko se rattaan väli prikka vielä ehjä,yleensä menee muusiksi jos vp on irti. Jos rikki, niin rattaassa sellane 2mm välys kun lukitus paikoillaan.
Jos ravistaa pahasti, niin sitten koko paketti tasapainotettavaksi.
/kimi