Jyrce Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Terve Tossa kasailin yhtä minin raatoa yhteen kasaan ja tuli pari ihmetyksen kohtaa. Jos löytyisin auttajaa joka viitsisi omasta autostaa ottaa muutaman kuvan moottoritilasta. Tarvis nähdä miten kaasuvaijeri ja ryypyn vaijeri kytketään kaasariin. Tuntuu että tosta kaasarista puuttuu jotain oleellista. Ja toinen olis että mihinkä jäähdyttäjän alaletkun kolmashaara tulisi liittää. Kaasarissa on kiinni joku kartionmallinen "sportti" ilmanputsari. Kolmas vielä että kun jäähdyttimessä on korkin alapuolla pieni putki. Tuleeko siihen jokin letku? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Ja toinen olis että mihinkä jäähdyttäjän alaletkun kolmashaara tulisi liittää Lämmityslaitteen letkuun Kolmas vielä että kun jäähdyttimessä on korkin alapuolla pieni putki. Tuleeko siihen jokin letku? Ylivuotoputki jos paineet jäähdytysjärjelmässä noisee yli korkin asetuksen. Siihen voi laittaa letkun jos haluaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Vaijereitten paikka riippuu ihan kaasarista ja vaihtelee auton iän tai muutosten mukaan, voihan olla ettei ole edes auton alkup. kaasuttaja. Jos tarkoitat "kolmannella" haaralla pientä pystynatsaa, niin se menee lämmityslaitteelle. Se on ylivuo, johon kannattaa laittaa pikku letku maahan päin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jyrce Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Hienoa kiitoksia vastanneille! Tämä selvensi jo. Tarvii pähkäillä sitä kaasaria vielä. Palautinjousi lähtee suoraan alaspäin niin vajeri siis vetää toiseen suuntaan. Kiinnitystä vaan vielä uupuu :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tailke Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2009 Kaasarin tyyppi auttaisi paljon avustustyössä. Siis onko kaasarisi perinteinen HS vai uudempi HIF? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jyrce Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Tarvii ottaa selvää.. luulen että se on HIF. Uutta ihmetystä tuli ilmi eli vaihdekeppi pystyy pyörähtää 360astetta kun keppiä nostetaan ylöspäin että saadaan pakki päälle? Keppi pyörii n.20cm säteellä ja pakki ei saa päälle. Onkohan vaihdevivustossa (tankomalli) jotain pahasti rikki ja pystyykö sitä korjaa jotenki? Tossa purettuna ku se on niin en ainakaan heti keksi mikä siinä on. Onko sieltä joku rajotin tai ohjaaja voinut hajota? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Purtsi Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Ettei olisi se pieni tappi irronnut sieltä juuresta joka tuon kepin irtoamisen yleensä estää? Nyt kun vielä tietäisin noiden osien oikeat nimet niin tästä neuvosta voisi olla jotain hyötyäkin... ::) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tailke Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Purtsin selityksen tueksi kuva, jonka keskellä oleva ura voi olla vielä huonommassa kunnossa kuin kuvan kepissä ja/tai uraan kuuluva tappi 18 on kokonaan hävinnyt "runko-osasta" tai tullut ulospäin. (18 on pitkä ja 17 lyhyt) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään