Jump to content

Recommended Posts

Posted

Terve,

 

Mites teillä on otsikon mukaisten paikkojen huohotuksen laita? Itselläni on toistaiseksi ilman mitään suodattimia ainakin venttiilikoppa ja näin ollen se ainakin tupsuttaa aikalailla "käryä ja pahaa hajua" sisätiloihin ja näin ollen myös vaatteisiin.... Tarvisko tuosta vetästä letku esim kaasarin kartiofiltteriin? Eikös noissa räpläämättömissä moottoreissa mene letku ilmanputsariin? Nyt jos siitä laittaa vaan letkun alas auton alle niin kyllä sieltäkin käryä tulee?

 

Kytkinkopassa on ainakin sellainen metallirasseli putkessa ja ei muuta, tarvisko olla jokin filtteri vai mitä noissa yleensä on?

  • 8 years later...
Posted

Nostetaas tämä ylös! Eli miten olette nuo ks. huohotukset hoitaneet? Molemmista tuntuu tulevan aikalailla vaatteisiin tarttuvaa hajua kapiiniin...

Posted

Screenshot2024-09-02at21-31-30Title.png.d071894bea0356b7b31b8b5fba28e952.png

Vakio moottorissa huohotus järjestetty näin:

13 kytkinkopalle ja 14 venttiilikopalle y-palan jälkeen tumppiletku kaasarin kurkkun putkiliitäntään.

Kone syö kärynsä.

Posted

Kiitos! 
Kaasarissa hif44:ssa taitaa olla joku pikku piippu vapaana mutta olisiko tuo järkevämpää laittaa suoraan imusarjaan? Olisi valmiina sopiva liitos.

Posted

Kaasariin mieluummin, imusarjaan laitettuna sotkee helpommin seokset. Turbo koneessa oli alunperin vedetty imusarjaan, mutta siinä oli takaisku venttiili välissä.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...