Jump to content

Lattiaremontti


Sjannis

Recommended Posts

Paljonko Minin lattiaa voi poistaa kerrallaan uuden pellin tieltä ilman luhistumisvaaraa?

Voiko esim toisen puolen sisemmän ja ulomman helmapellin laikata kerralla pois ja sen korjauksen jälkeen vaikka etulattian puolikas irti ja uutta tilalle? jne, jne...

En viitsisi tehdä mitään tukirakennelmia.

Vai meneekö ihan palapeliksi?

Mini on tällä hetkellä pukeilla etu- ja takakelkan varaan tuettuna.

Link to comment
Share on other sites

Tiukka kysymys, itsellä on vähän sellainen käsitys että Minin teossa ei peltiä ole laitettu varmuuden vuoksi....tällä tarkoitan sitä että aika herkästi notkuu jo pelkästään siitä jos irroittaa ulommaisen helmapellin, se kun on ainoa pitkittäin oleva kotelorakenne... Kaikki muut on yksinkertaista muotopeltiä. Katon rajassakin oleva kotelo on yläreunasta auki, eli sen varaan ei voi laskea mitään...

 

Kun itse hitsailin tukirakenteita sisään, nämä amerikan autojen rakentelijat naureskelivat minun vahvuuskertoimille. He kun on tottunut siihen että kotelopalkkeja on vähän joka puolella autoa, ja peltikin on paksua...Siitä huolimatta sai tarkasti mittailla ennen kuin heftasi peltejä kiinni että oviaukko pysyy kutakuinkin muodossa.

 

Molemmat helmat nyt on pakko leikata kerralla pois, sisempää ei kait voi laittaa ennen kuin ulompi on leikattu pois :)

 

Auttaiskos se jos teet vaikka kuormalavoista tason jonka päälle paino tulee koko auton mitalla, eikä pelkästään keulasta ja perästä jolloin keskikohta menee notkolle herkästi?

 

Ja joka pellin jälkeen pulttaa ovi paikoilleen ja kokeile onko raot vielä entisenlaiset...

 

Muilla varmaan on lisää vinkkejä..

Link to comment
Share on other sites

...kannattaa se tuki sitten laittaa siten, et pystyy ovea vielä sovittamaan kun se tuki on paikallaankin.

 

niimpä...

Eikös sinulla Timo juuri tuo pikku seikka päässyt unohtumaan :) ....ja minulla se meni oikein ihan vahingossa...vasta jälkikäteen huomasin, että olipa hyvä että jätin sentin reunan tukirautojen ja ovien karmien väliin....

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...