korkee22 Posted July 31, 2015 Report Posted July 31, 2015 Onkohan kyseessä Korkea vai matalapaine pumppu?Muita tekstejä ei oikein löydy..
tailke Posted July 31, 2015 Report Posted July 31, 2015 Ulkonäön perusteella HP eli korkeapaine pumppu. Viisaammat korjatkoon.
korkee22 Posted August 1, 2015 Author Report Posted August 1, 2015 Eli taitaa sittenkin tarvita paineensäätimen
imperial Posted August 1, 2015 Report Posted August 1, 2015 Näyttää olevan SU:n korkeapainepumppu. Sopiva kahdelle puolitoistatuumaiselle eli 38 mm SU HS4:lle. Siitä voi vetää jotain päätelmiä. Ensin katsoin, että oli LCS-pumppu, mutta ei olekaan, mutta liian tehokas tämäkin normikäyttöön, mutta normaali neulaventtiili pitäisi toimia moitteetta. Yksi juttu tuli mieleeni.. Volvo käytti joskus HS2 SU-kaasuttimia joissa oli erilainen kohokammion kansi ja koho. Silmämääräisesti katsottuna eivät eroa mitenkään muista, mutta tulvii yli jos osia sekoitetaan esim. Minin osiin. 997 cc Cooperissa oli kylläkin poikkeuksellisesti näitäkin samoja kansia..
korkee22 Posted August 4, 2015 Author Report Posted August 4, 2015 Joo,olisko sitten juuri niin että on väärä kohokammion kansi ja koho.Korjaussarjan olen kaasariin laittanut.Edelleen saa bensiiniä liikaa,kun putkesta lyö lieskaa eli kaasari varmaan tulvii ja neulaventtili ei pidä..
korkee22 Posted August 6, 2015 Author Report Posted August 6, 2015 Mikähän tuossa olisi järkevintä?Laittaa säädettävä paineensäädin, vai kokonaan uusi pumppu?Paljonkohan ne paineet tulisi olla tuolle yhdelle kaasarille?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now