Jump to content

Recommended Posts

Posted

Näyttää olevan SU:n korkeapainepumppu. Sopiva kahdelle puolitoistatuumaiselle eli 38 mm SU HS4:lle. Siitä voi vetää jotain päätelmiä. Ensin katsoin, että oli LCS-pumppu, mutta ei olekaan, mutta liian tehokas tämäkin normikäyttöön, mutta normaali neulaventtiili pitäisi toimia moitteetta.

Yksi juttu tuli mieleeni..   Volvo käytti joskus HS2 SU-kaasuttimia joissa oli erilainen kohokammion kansi ja koho. Silmämääräisesti katsottuna eivät eroa mitenkään muista, mutta tulvii yli jos osia sekoitetaan esim. Minin osiin.  997 cc Cooperissa oli kylläkin poikkeuksellisesti näitäkin samoja kansia..

Posted

Joo,olisko sitten juuri niin että on väärä kohokammion kansi ja koho.Korjaussarjan olen kaasariin laittanut.Edelleen saa bensiiniä liikaa,kun putkesta lyö lieskaa eli kaasari varmaan tulvii ja neulaventtili ei pidä..

Posted

Mikähän tuossa olisi järkevintä?Laittaa säädettävä paineensäädin, vai kokonaan uusi pumppu?Paljonkohan ne paineet tulisi olla tuolle yhdelle kaasarille?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...