salmin23 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2015 Mikähän mahtaa olla vikana kun -71 Minissä, jossa vakio 850-kone hajoilee tulpat vähän väliä? Oon käyttänyt NGK:n BP6ES -tulppia. Uudet tulpat kun laittaa niin jonkun aikaa käy nätisti, kunnes alkaa taas röpöttää ja joku tulppa on pimeenä. Puola on uusi Motonetistä, kärjet ja kondensaattori myös uudet Minisparesilta. Tulpanjohdot ja jakajan kansikin on uusia. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Kimi Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2015 Moi, Sulla on seos liian rikkaalla. /kimi Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tailke Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2015 Nykybensoilla tulpanvärin tulkinta on vaikeampaa kuin vanhanajan kunnon lyijybensalla, mutta kyllä tulpasta voi kuitenkin jotain päätellä. Katso: http://retroautot.fi/tekniikka/sytytystulppien-vari-seossuhde/ Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
salmin23 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2015 Kiitos paljon vinkeistä! :) Pitääpä alkaa säätelemään vai tietääkö joku jonkun pajam Tampereen seudelta joka osaisi laittaa seoksen ja sytkän kerralla kuntoon? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään