Jump to content

jarrutehostimen toiminta


claymad
 Share

Recommended Posts

Osaakos joku sanoa miten sais uudemman mallisen jarrutehostimen toimimaan turbo koneessa, kun eiks se servo tarttis alipaineen toimiakseen, mikä normaalisti otetaan imusarjata. Mut siellä on tässä tapauksessa ylipaine... riittäkö jos siihen laittais yks suuntasen venttiilin niin sillonhan siellä olis käynnistäessä hetken alipaine kun ahdin ei oo vielä kerenny ahtaa.

Link to comment
Share on other sites

Ei sulla oo imusarjassa ylipainetta kuin silloin, kun ajat hetken kaasu pohjassa. Normaalissa ajossa sielä on ihan sama paine kuin vapaastihengittävässäkin.

 

Ei tartte siis mitään vippaskonsteja, ihan samat palikat ja asennus kuin vapaastihengittävässäkin. Normaalistikkin aina alipaineen vievässä letkussa on vastaventtiili.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...