claymad Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Osaakos joku sanoa miten sais uudemman mallisen jarrutehostimen toimimaan turbo koneessa, kun eiks se servo tarttis alipaineen toimiakseen, mikä normaalisti otetaan imusarjata. Mut siellä on tässä tapauksessa ylipaine... riittäkö jos siihen laittais yks suuntasen venttiilin niin sillonhan siellä olis käynnistäessä hetken alipaine kun ahdin ei oo vielä kerenny ahtaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaJ Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Ei sulla oo imusarjassa ylipainetta kuin silloin, kun ajat hetken kaasu pohjassa. Normaalissa ajossa sielä on ihan sama paine kuin vapaastihengittävässäkin. Ei tartte siis mitään vippaskonsteja, ihan samat palikat ja asennus kuin vapaastihengittävässäkin. Normaalistikkin aina alipaineen vievässä letkussa on vastaventtiili. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now