Lallevihtinen Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Tervehdys Mini foorumilaisille! Ensimmäinen mini tuli hommattua hetken mielenjohteesta(vai vikasuudesta?) ja nyt olisi tarkoitus aloittaa viritys. Vakio 164hv ei oikein miellytä. Minkälaisia kokemuksia muilla on, mitä kannattaa ja mitä joutuu tekemään, jos tavoitellaan 230-250hv tehoja? Ainakin ahtimen hihnapyörän vaihto, nokka-akseli, suuttimet ja ohjelma? Entäpä nämä ilman otto parannukset, tarpeellisia vai puppua? Mihinkä asti vakio kansi riittää ennekö alkaa ahdistaan rajoittavasti? Myös kokemukset eri nokista kiinnostaa jos sellaisia jollain on. Entäpä RE85 muunnos? Ja kuka näitä ylipäätään osaa ohjelmoida kunnolla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khato Posted June 27, 2014 Report Share Posted June 27, 2014 Itse vaihdoin vain -17% pulleyn ja tuloksena oli 203hp. Kavs on hyvä firma tuohon. Heiltä löytyy muutakin hyvää tavaraa. Ja jos haluat mennä tuohon 230-250hp luokkaan, se vaatii jo parempaa jäähyä koneen päälle, täyden pakoputkiston, isommat suuttimet ja ohjelmointia. Kannattaa myös muistaa hommata joku JCW/Dave.F airbox. http://www.1320.co.uk/r50-53-generation-1-2001-06 Tuolta kannattaa katsella tuotteita. Englantilaiset ainakin kehuvat kyseistä firmaa melko paljon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lallevihtinen Posted April 19, 2015 Author Report Share Posted April 19, 2015 Onkos tullut lisää kokemuksia R53 virityksestä? Itsellä jäi projekti viime kesältä mutta jos täksi kesäksi saisi auton ajoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now