Jump to content

Peltipakosarjan sopivuudesta?


hartsa112

Recommended Posts

tuli tässä sellainen eteen että pitäisi hankkia pakosarjaa miniin,

auto on tuo 1.3 SPi -92. Mahtaakohan siihen käydä ihan tuollainen vanhan minin pakosarja? vai pitääkö tilata ruiskumallin ? Onkohan niissä loppuviimein mitään muuta eroa kuin tuo lambda-anturin paikka?

Koska sen lisääminen ei nyt ole ongelma sitten kuitenkaan.

 

Onko kukaan paljon sovitellut?

Kiitoksia nyt jo etukäteiseen!

Link to comment
Share on other sites

onhan se helpoin tapa tosiaan, mutta onko se aina hauskin :D

 

Joo, ei sillä sitä justaa että jos sopivasti käytetty löytyy niin siihen liimaa äkkiä kyllä sen ruuvin paikoilleein... Ja katinhan saa tehtyä ihan helpolla ihan miten vain kiinni..

Ei tarvii olla alkuperäinen, voi olla että ton katin joutuu uusimaan muutenkin kohta, alkaa olemaan vähän pelti lopussa.

 

Mutta kiitos tästä nyt, eli käy jos jostain esiin pomppaa sopiva ilman lambaadan paikkaa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Tarviikin vähän ottaa sanoja takaisin. Uusissa peltisarjoissa ei varmaan ole mitään eroja kaasari-ruisku sarjoissa muuta kuin lambdan paikka. Vanhat sitten ei välttämättä sovi... Itse juuri sovitin vanhan LCB peltisarjan SPi:hin, eikä se suoraan sovi. Ottaa keskimmäinen putki kiinni imusarjan lämmitysputkeen kiinni, kaasupillillä vähän kumpiakin lämpimäksi ja vasaralla littaan.

Link to comment
Share on other sites

Joo mä tilasin suoraan ruiskun pakosarjan, se meni ongelmitta. Sen huomasin että kannattaa vähän miettiä jotain lukitusta reunimmaisten muttereiden alle.

Itse laitoin lukkolevyt mutterkin alle niin ei enään löysty.. vähän joutui keskellä olevien isolättyisten muttereiden prikkoja viilaamaan että istui, mutta 10 + sopivuus kyllä oli..

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...