Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ongelma löytyy tod. näk. releestä, sulakkeesta, inertiakytkimestä tai pumpusta. Kokeile vaikka ekaksi ohittaa kaikki ja antaa akulta suoraan virtaa pumpulle. Jos pumppu pelaa niin pumpun virta jää jonnekin matkalle.

 

Inertiakytkin pitäisi löyty manuaalin mukaan konehuoneesta vasemmalta puolelta rintapeltiä. Sen saa resetoitua painamalla sen päässä olevaa kytkintä.

 

Sulake on johtosarjasulake LF4, mutta manuaalikaan ei kerro missä se on.

Posted

Sulakkeet löytyy siitä keskeltä konehuonetta,ilmanputsarin takaa.Alkuperäinen putsari peittoaa ne kyllä sopivasti.Itse suosin pientä k&n putsaria joka mahdollistaa touhuamisen konehuoneessa mukavammin.Sen painonappi kytkimen joka on musta väriltään on tarkoitus katkaista polttoaineen tulo jos ajaa esim kolarin tms.Mulla se kenkkuilee aikaajoin... Saa ohitettua "hyppyjohdolla" elikkäs johto vaan liittimen väliin niin yhteys toimii.Lisäksi ne muutama sulake jotka on avattavissa "pitimissä" kannattaa vaihtaa toisenmallisiin,säästyy muutamalta stopilta heti.Kaikki ed.mainitut oli mulla ainakin hapettuneita.. ;D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...