Jump to content

Recommended Posts

Posted

Moi,

Ihmettelin pitkään missä olen nähnyt samanlaisen railon kun sun minissä: Titanicissa ;D

 

Kysele Teemulta, sillä on se futuristinen mini varmaan vielä tallessa. Karin peliin ottivat taka-osan.

Kuvassa apparin puoli näyttää ihan ehjältä.

 

 

/Kimi

post-181-13848035629606_thumb.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...