pake Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Onko kellään tietoa tai kokemuksia ko. setistä http://www.swiftune.com/Product/444/swiftune-sw10-billet-camshaft-duplex-kit.aspx Hinta ei ole halpa, mutta ei nyt aivan posketonkaan. Mainostekstin mukaan profiilihan olisi mitä mainioin. Entäs tuo jakopää? Mulla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia säädettävistä nokkapyöristä...kumpi tämä on :D Mullahan on aika maltillinen mosa. Varsinkin CR on kohtuu matala (ihan tarkoituksella tosin). 1293cc 10.4:1 Kansi 12G940 imu 37mm / pako 29mm (venttiilinjouset 200lb) 2 x HS4 rullakeinut 1.5:1 LCB Hi Flow Onko SW10 jo turhan tiukka nokka tähän koneeseen? Varsinkin nokan ja 1.5:1 keinujen yhteensopivuus vähän arveluttaa. Toisaalta "ruttua" on tarvittaessa aika helppo nostaa (koneessa on Hepolite sliper 21253 männät). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pake Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Jotain dataa SW10 nokan profiilista. b]Checking height:[/b] 0.016" @ lobe Timing: (Intake): 34/66 (Exhaust): 70/30 Nominal lobe lift: (Intake): 0.291" (Exhaust): 0.291" Duration (Intake): 280 (Exhaust): 280 Lobe centre angle (Intake): 106 (Exhaust): 110 Lobe separation angle: 108 Lift on overlap: 0.070" Itseasiassa SW10:ssä on pienemmät nostot kuin esim Kent MD276:ssa. Se voisi siis olla oikeinkin hyvä valinta 1.5:1 keinujen kaveriksi. Voisi jopa luulla että 1.5:1 keinut on huomioitu SW10 speksausvaiheessa. Maltillinen overlap pistää myöskin silmään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koirankoppi Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Vanhaa 649 nokkaa parempaa ei ole Miniin keksitty ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pake Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Vanhaa 649 nokkaa parempaa ei ole Miniin keksitty Näin varmasti on, mutta mun Miniin 649 on vähän turhan raju. 649 speksit (en mene spekseistä takuseen, mutta varmasti ovat hehtaarilla) Checking height: 0.0125" @ lobe Timing: (Intake): 43/64 (Exhaust): 61/40 Nominal lobe lift: (Intake): 0.323" (Exhaust): 0.323" Duration (Intake): 287 (Exhaust): 281 Lobe centre angle (Intake): 100.5 (Exhaust): 100.5 Lobe separation angle: 100.5 Lift on overlap: 0.110" Link to comment Share on other sites More sharing options...
koirankoppi Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Mun mielestä vois olla aika sopiva ;) Maijalan Jamppahan ton ihan oikeasti osaisi sanoa mikä paras. Soittele sille. Tai laita viestiä tätä kautta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now