Jump to content

Uudenmallin etukelkka vanhaan koppaan


MikaJ

Recommended Posts

Miten noi kiinnitykset menee, takapää vissiin osuu kohdalleen. Yläpääkään ei varmasti ole ongelma, voinee laittaa vanhalla tai uudella tavalla kiinni kunhan vaan poraa vanhanmallin kierrereijät kelkkaan tai isontaa (vai onko ne jo sopivankokoiset alunperin) keskireikiä kopasta. Mutta etupää, miten kiinnitykset siellä kohtaa tapaa?

Link to comment
Share on other sites

Moron,

mä laitoin tohon mk2:n uuden malliset kelkat. Kyllä ne sinne sai, mut hiukan joutus kikkailemaan et sai ne paikalleen. Takakelkka meni ihan ok, mut etukelkan kans oli vaikeuksia. Ostin sellasen polyuretaani kiinnikkeet sinne etukelkan takaosaan mikä tulee lattiaan kiinni. Ne ei kovin helpolla sinne mahtunu vaan niitä piti vähän leikellä et sai mahtumaan. ks. kuva Sit se etupään kiinnityskään ei ihan mahtunu, kun sinne korin ja kelkan väliin pitäis tulla kans sellanen tyyny väliin, mut eipä sekään mahtunu. Varmaan olis kyllä helpommalla päässy jos olis vaan vanhanmalliseen kelkkaan laittanu kumijouset paikalle.Se iso pultti kelkan yläpäähän kyl sopis muistaakseni ongelmitta. Luulen että mun kelkka on hieman liian edessä mikä aiheuttaa sen et joutus aika pal ottaa levikkeistä tavaraa pois et sai pyörän caster kulman hyväksi. Toisaalta siinä on se etu et nyt on turbolle hieman enemmän tilaa.

 

IMG_0275.jpg

 

IMG_0193-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...