Jump to content

MCS:n tehokäyrä


toololainen

Recommended Posts

terveeks expertit,

osaisiko kukaan ehdottaa mikä minissä(R53)on vialla jos tehokäyrä on kuvanmukainen(vähän huono laatu, pahoittelut)

Mini penkitettiin jo viime keväänä ja käyrä on tuosta ajosta. Asia jäi puolitiehen ja korjaamatta, koska normaaliajossa kuoppa tehossa/väännössä ei ole haitannut. MUTTA onhan tuo rumannäköinen ;D

Olisiko jotain ahtimen hukkaportin(?) ohjauksen kanssa vialla?

 

-pasi-

post-987-13848035174496_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
Tiedä olisiko hukkaportissa vikaa, mutta olen ainakin itse hienosäätänyt/tarkistanut bypass-valven. Ne ei aina olen kohdallaan tehtaan jäljiltä. Silloin voi tulla jumituksia (varsinkin vanhemmiten likaannuttuaan) tahi ohivuotoa.

 

Voitko valoittaa tästä vähän lisää niin tietämättömätkin tietäis..

Niin, tuo BPV:n "perhosventtiilin" levylautanen ei välttämättä ole tehtaan jäljiltä keskellä ja painejousissa on ollut joskus ongelmia kuulemma.

 

Ja uusin versio BPV:stä pitäisi olla hyvä ellei täydellinen... mitä tuossa äsken muistini virkistämiseksi googlailin...

Link to comment
Share on other sites

Tiedä olisiko hukkaportissa vikaa, mutta olen ainakin itse hienosäätänyt/tarkistanut bypass-valven. Ne ei aina olen kohdallaan tehtaan jäljiltä. Silloin voi tulla jumituksia (varsinkin vanhemmiten likaannuttuaan) tahi ohivuotoa.

 

Voitko valoittaa tästä vähän lisää niin tietämättömätkin tietäis..

Niin, tuo BPV:n "perhosventtiilin" levylautanen ei välttämättä ole tehtaan jäljiltä keskellä ja painejousissa on ollut joskus ongelmia kuulemma.

 

Ja uusin versio BPV:stä pitäisi olla hyvä ellei täydellinen... mitä tuossa äsken muistini virkistämiseksi googlailin...

 

Itse tilasin aikoinaan vanhaan autoon Detroit Tuned BPV:n, mikä tosin jäi vaihtamatta, kun ehti auto vaihtua uudempaan. BPV:ssä on jäykempi jousi ja perhosventtiili sulkeutuu kokonaan.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...