artwave Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Moro, Tässä kuvia pällisteltäväksi MM-rallista, pahoittelen kuvien laatua sekä kuvaajan (allekirjoittanut) ammattitaidottomuutta. https://picasaweb.google.com/arto.a.laine/NesteOilRallyFinland2011?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMj01rXKqpbPtgE&feat=directlink -Arto- Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
johnny Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2011 pukit on sitten hianot! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
artwave Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2011 Hauskinta oli kun kuvittelin Prodriven salkussa olevan jotain erittäin herkkiä elektronisia säätölaitteita, olikin siellä vaan normi hylsyjä ja ruuvareita :) -A- Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
johnny Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2011 no nehän on loppupeleissä ne tärkeimmät kalut :p mitä kaikkea ne muuten laitteli siinä? oliko oikein osien vaihtoa tai muuta tämmöstä isompaa?? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Idefix Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2011 Huomasitko ne kuusi rullaa jeesusteippiä niissä laatikoissa :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
johnny Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2011 ja kymmenen pakettia nippusiteitä.. aluksi katoin et niillä jampoilla oli akkuporakoneet siinä jotain nippusidevirityksiä varten. :P Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
artwave Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2011 Eikös ne (jeesusteippi & nippusiteet) ole joka jannun perusvälineet auton korjauksessa? Tehtaan autoista ei mitään suurempaa vaihdettu, renkaita lukuunottamatta, ainakaan meikäläisen valvovan silmän alla. Iskareita/jousitusta säädettiin kovasti taulla ja myöhemmin kisan jälkeen tallipäälikkö kertoikin, että kummankin MINIn kisa päättyi koneen ylikuumenemiseen syylärin tukkeudettua, eli olivat säätäneen pikkusen liian "pehmeäksi" jousituksen niin oli MINIt haukanneet soraa ja sitä myöden syylärit tukossa. Yksityistallien MINIt tais kaikki päästä kisan loppuun asti :) Huomasitteko sen tummatukkaisen naisen siellä huoltokuvissa, tämä nainen kuulemma vastasi siitä mitä autoille tehdään huollossa :) -A- Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cooper998 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2011 Kaikki classic-Minit pääsi myöskin maaliin saakka. Kannattais Beemerin poikien tulla ottaa mallia ajalta jolloin tehtiin kestäviä ralliautoja ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Khato Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Minä ainakin näin Perjantaina(?), kun tehdas Miniin vaihdettiin ilmansuodatin(?). Sellainen folioitu iso boksi, josta lähtee alumiini(?) putki konehuoneeseen... Oli myös kiva nähdä, kun he ottivat pohjapanssarin pois ja pyyhkivät sen puhtaaksi :D Sordon autoon ne näköjään sen vaihtoivat, kun löysin kännystä juuri kuvan kyseisestä tapahtumasta. Pitääpä laittaa kuva nettiin, niin voitte varmentaa mikä hitto tuo osa on. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Khato Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Tuollainen osa siitä pöydältä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään