-Miika- Posted May 24, 2007 Report Posted May 24, 2007 Kevät kun on koittanut niin myös autokuume on sen mukana tullut voimakkaana :D. Onkos kenelläkään foorumilaisella avo coopperia tai cooper s:ää? Erityisesti kokemukset talvikäytöstä kiinnostaisi kun siihen ei kovaa kattoa ole saatavilla?
Coop Posted June 18, 2007 Report Posted June 18, 2007 Multa löytyy pari viikkoa sitten ostettu Cooper -04 cabriolet joka tulee ihan ympärivuotiseen käyttöön, vaikka myyjä sanoi sen olevan talvellakin hauska auto niin en ihan täysin myyjän puheisiin usko :) Olen ollut autoon todella tyytyväinen enkä voi muutakuin suositella, potkuakin on riittävästi vaikkei S olekkaan. Kävin venekaupasta hakemassa pressun päälle sudittavaa suojaainetta joten sitäkin varmaan ennen talvea kannattaa laittaa, huomaa kyllä kun sataa niin se hylkii oikein vettä.
-Miika- Posted June 18, 2007 Author Report Posted June 18, 2007 laitoin sulle privaakin tuosta sun autosta.. Mikäli se on se Porin Rintajoupissa ollut niin olin hilkulla ostaa sen itselleni. :) Näin kesällä tuo avoautokuume iski aika kovana ainakin itseeni :D
Coop Posted June 18, 2007 Report Posted June 18, 2007 Jep sama auto, ehti olla Turun päässä (Porista tullut) Rintajoupilla kokonaiset 3 tuntia kun ostin sen pois, se oli vaan pakko saada heti kun näin sen. Farmari passatista miniin, tilat melkein yhtäsuuret ;D Olin yllättynyt cooperin tehoista vaikkei siinä ole kuin se 115hp niin liikuttaa pientä autoa todella rivakkaasti. Luulin autoa ensin nuhapumpuksi mutta eihän sillä jalkoihin tartte jäädä. Tulee huomaamatta ajettua ylinopeutta, S malli vaatiikin varmaan jo todella kevyttä kaasujalkaa.
Recommended Posts