Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eli löytyiskö keltään toimivaa 1300 konetta miniin?! oma kone ollu jo kohta vuoden koneistamolla eikä sille oo tapahtunu sinä aikana vielä mitään! olis pakko saada auto kesäks liikenteeseen!!!

Posted

Mullakin olis kyllä tarvetta 1300 koneelle.

Ei ole nyt tarkoitus blokata Banzea mut ilmaisin nyt kanssa mielenkiintoni sellaseen koneeseen tai mulle kyllä kelpaa sellanen joka on osinakin.

Posted

Terve.

Jos on ollu kone niin kauan laitettavana niin hae pois ja vie toiseen paikkaan. Tai rakenna itse. Mun mielestä on kestäny liian kauan.

Posted

Joo sais olla valmiiks kasattu ettei tarviis kun laittaa vähän maalia niskaan ja paikalleen!! Pääsis tämän kesän.. riippuu ihan siitä et minkä hintasia sattuis löytymään!.. ravasin vähän väliä siellä koneistamolla niin sitten loppu mielenkiinto koko touhuun. on vähän muutenkiin potkinu koko rojekti, maalarilla meni 8 kuukautta ja verhoilijalla on kanssa menny joku 7 kuukautta että  hyvin menee!!! ;D

Posted

No jopas on kestäny, et kai vaan ole sanonut että "ei mitään kiirettä" ? Mulla meni maalarilla pari päivää ja verhoilijan luona oon käynyt parisenkymmentä tuntia väsäämäs että vähä eri aikatauluilla :D Voisin kysellä tarkemmin moottoreista ja laittaa vaikka myynti osioon, mutta cabrio on ensimmäisen varauksen heittänyt ;) ja kysehän on kasaamattomista moottoreista.

Posted

Voisin kysellä tarkemmin moottoreista ja laittaa vaikka myynti osioon, mutta cabrio on ensimmäisen varauksen heittänyt ;) ja kysehän on kasaamattomista moottoreista.

:)

Posted

"oo sais olla valmiiks kasattu ettei tarviis kun laittaa vähän maalia niskaan ja paikalleen!! Pääsis tämän kesän.. riippuu ihan siitä et minkä hintasia sattuis löytymään!.. ravasin vähän väliä siellä koneistamolla niin sitten loppu mielenkiinto koko touhuun. on vähän muutenkiin potkinu koko rojekti, maalarilla meni 8 kuukautta ja verhoilijalla on kanssa menny joku 7 kuukautta että  hyvin menee!!! "

Ettet vain ole samalla maininnut "Mahdollisimman halvalla pitäisi saada"  ;)