Jump to content

"uudet" vanteet!


miihcars

Recommended Posts

img1745q.jpg

 

img1729c.jpg

 

img1734qw.jpg

 

Uusia kuvatuksia. Mini sai talven aikana uuden maalipinnan, uudet vanteet ja uuden ulostulon. Ulostulo piti poistaa keskeltä, koska kaikki pakokaasu tuli "pyörteenä" sisään ku ajoi lasi auki... :(

 

Uus maalipinta piti vetää kokonaan.... Oli aikomus vain paikkamaalata takakylki ja etuloksu. syystä että takalevikkeen laitettu pakkeli oli kutistunu ja levike ei enää ollu muodossaan. Ei sitä kyllä muut huomannu, mutta mua vaivas.... :D Etuloksussa taas oli pieni fyysinen jälki.... Maalia oli jäljellä sen verran että saisin nua maalatuksi....Mutta tottakai etulokasuojasta maali "kiehahti" ja väri ei enää riittänyt.... :(

Aikoinaan sekoittelin minin värin mutu tuntumalla metalli hopeasta ja metallisinisestä, jota on ittellä litra tolkulla.... Enhän mä ny enää samaa sävyä saanu tehtyä, ja niin koko auto piti vetää uusiksi, vähän tummemmalla sinisellä.

 

Nyt taas kelepaa ajella tämän kesän ku on uusi kiilto päällä! :) Maalataan taas sitte kolmen vuoden päästä ja jos siitä sitte vaikka tulis se kuparin punainen, mikä siitä meinas tulla jo nyt.... Mutta en jaksanu nyt ruveta koska olis TAAS pitäny purkaa koko auto atomeiksi ja se ei nyt just huvita........ Joskus sitte! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kuvissa näyttää samalta kuin vanha väri, mutta livenä varmaan eron huomaa,ainaki itte rakentaja ;) Hyvä väri jokatapauksessa. Oletkos ostanut jostain vai tehnyt itse tuon takarekkarin taustan, ainaki kuvassa näyttää että tuossa kilven ulkoreunan ympärillä menee pokkaus, vai meneekö sittenkään ??? Onko mini jo ajossa jos olet pakokaasuja ehtinyt haistella?

Link to comment
Share on other sites

Se on himpun verran tummempi... Ei paljoa mutta vähän.... :)

 

Itte oon tehnyt tuon rekkarin taustan, ihan suorasta rosteri pellistä... Ei oo pokattu sikkikoneella, jos sitä tarkoitit. Kaikki tehdastekoiset rekkarin taustat on pokattuja, mutta en tarkoituksella halunnu sellasta. Niistä tulee mieleen 80-luvulla tuunatut kuplavolsut..... ;) :)

 

En oo vielä tälle vuotta ottanut miniä ajoon, vaikka sillä kylillä tänään kävinkin....... :D  Viime kesänä jo rupes v.tuttamaan se pakokaasun haju...... Kaverilla oli joskus bemaris sama homma ku oli ulostulo keskellä.....

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...