Jump to content

Nettiauto.com


Coop

Recommended Posts

Mitä mieltä olette:

Mun mini on nyt ollut nyt 2 päivää myynnissä nettiautossa ja kävijöitä/katselijoita nettilaskurin mukaan reilusti yli 700. Oliskohan näin että kävijöitä ei oikeasti ole noin paljon vaan nettiauton sivusto olisi tehty tahallaan lisäämään laskuriin automaattisesti kun maksaa että oma auto tulee etusivulle, näin saadaan ihmiset innostumaan enemmän lisäämään oma auto etusivulle ja maksamaan siitä?

Miettikää jos nämä 700 ihmistä kävisi paikan päällä potkimassa renkaita ja ajelemassa bensoja  ;D

Link to comment
Share on other sites

itsellä on paha tapa auto ihmisenä surffailla nettiautossa, tulee katseltua autoja mitä en todellakaan ostaisi, ihan vaan mielenkiinnosta, mikä nostaa kävijä laskureita, uskon että saman tyylisiä ihmisiä löytyy muitakin.  tuo sinun 700 on vielä pieni määrä, myin edellis kesänä yhden minin (-71)  ja 2-päivän aikana oli laskuri pyörähtänyt yli 3000 katsojan.  oli viikon myynnissä ja 5000 meni muistaakseni rikki. eikä sillon voinut vielä mainostaa etusivulla, tai en ainakaan mainostanut.  nettiauto on suomen suosituin auto haku sivu että luulen että sivun ylläpidon ei tarvitse kikkailla "fiilunki" pelillä saadakseen lisää jo nyt jonossa oleviin etusivu mainoksiin.

 

vielä kun saisi suodattimen turhiin maili kyselyihin,,, mikä on tiukka hinta?,,,, onko parempia kuvia?,,, kiihtyvyys/tehot? jne jne  :)

Link to comment
Share on other sites

itsellä on paha tapa auto ihmisenä surffailla nettiautossa, tulee katseltua autoja mitä en todellakaan ostaisi, ihan vaan mielenkiinnosta, mikä nostaa kävijä laskureita, uskon että saman tyylisiä ihmisiä löytyy muitakin.

 

Syyllistyn myös itse tuohon pelkkään katseluun, täytyyhän sitä pysyä hinnoista ja autoista ajantasalla.

Toi turhankyselijänsuodatin olis kyllä hyvä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...