Jump to content

Vaihteistoöljyistä...


scooper

Recommended Posts

...sitä vain, notta nyt melko tarkkaan empiiristä testiä kaksi kuukautta takana, Redline MTL:n öljyä lootassa ajaneena voisin sanoa, että hyvin käypi :P (

Tosin, jos jollakin hajoaa loota viikko sen lootaöljyn vaihdon jälkeen kun joku oli suositellut kyseistä öljyä niin se on voivoi. <= kele kun nettiaikana noi vastuu vapautukset on melkein pakollisia).

 

Eipä takkua enää siihen malliin kuin ennen. Varsinkin pakkanen korosti eroa vaihtojen sujuvuudessa. Ja pöllöintä, että toi vaihto on nimenomaan MINIssä s**kelin helppoa ruiskulla alakautta. Poisto ja täyttö proput ovat hyvin näkyvillä ja käytettävissä. Ja tätä toimenpidettä eivät sitten L:llä suostuneet tekemään aikoinaan vaikka pyysin ::)

 

Ja on löytynyt MiniMania:n sivuiltakin jo jonkin aikaa. Huomasin tämän vasta kun olin jo vaihdattanut öljyt. MTL löytyy myös Redline:n omalta vastaavuus taulukolta. Sekä Cooper:iin että S:ään :P

Link to comment
Share on other sites

Pitäsikös sitä... Joo.

 

Otetaankos vaihteistoöljy-partyt jossain välissä? ;)

 

n.

Kaikkea kanssa juhlakansalle :P No munhan ei tarvitse ottaa tuohon osaa enää ;)...

...noeivaines, tuo party olisi kyllä DIY-hallilla parempi toteuttaa, jossa on myös nosturi. Niin ei tarvitse könytä auton alla.

Shaisse... tuosta tulikin mieleen Sillin Pallogrillipulleymakkara-Partyyn liittyen ehdotelma. Mustalahden kadun (muistaakseni joku sellainen osoite) Neste Itäkeskuksessa. Olikohan siellä vielä noita Tee-Se-Itse paikkoja ? (<=nosturi :P)

 

Vahaus-Party:jä olisi muuten ehkä hauska toteuttaa kun toi Sillikin löysi foorumille ;D

Link to comment
Share on other sites

Kaikkea kanssa juhlakansalle :P No munhan ei tarvitse ottaa tuohon osaa enää ;)...

...noeivaines, tuo party olisi kyllä DIY-hallilla parempi toteuttaa, jossa on myös nosturi. Niin ei tarvitse könytä auton alla.

Shaisse... tuosta tulikin mieleen Sillin Pallogrillipulleymakkara-Partyyn liittyen ehdotelma. Mustalahden kadun (muistaakseni joku sellainen osoite) Neste Itäkeskuksessa. Olikohan siellä vielä noita Tee-Se-Itse paikkoja ? (<=nosturi :P)

 

Vahaus-Party:jä olisi muuten ehkä hauska toteuttaa kun toi Sillikin löysi foorumille ;D

 

Nojoo, mä voisin kanssa vaihteistoöljyt jossainvaiheessa vaihtaa jos se helppoa on. Ainakin vuosaaressa on TI-halli nostureilla ja jäteöljypöntöillä joten tuolla varmasti onnistuisi helposti.

 

Detailing-party voisi myös olla ihan asiaa. Hyllyssä nököttää jos jonkinlaista erikoisvahaa ja kiillotusainetta (omia sekotuksia mukaanlukien) sekä konetta ja tarvetta. Pidetään joku kaunis päivä tällainenkin :)

 

 

.silli

Link to comment
Share on other sites

 

Nojoo, mä voisin kanssa vaihteistoöljyt jossainvaiheessa vaihtaa jos se helppoa on. Ainakin vuosaaressa on TI-halli nostureilla ja jäteöljypöntöillä joten tuolla varmasti onnistuisi helposti.

 

Detailing-party voisi myös olla ihan asiaa. Hyllyssä nököttää jos jonkinlaista erikoisvahaa ja kiillotusainetta (omia sekotuksia mukaanlukien) sekä konetta ja tarvetta. Pidetään joku kaunis päivä tällainenkin :)

 

 

.silli

 

No järkätään nyt sitten jotain jossain joskus... ;)

 

Jos Silli alkaa kanssa vaihtamaan vaihteistoöljyjä, niin mä olen kanssa varmuudella mukana.

 

Auton puunaaminen on aina jees, mutta noin pro-menoa kuin Silli (omat sekoitukset... voi äiti! ;D ) en kuitenkaan harrasta. Kaupan tökötit saa riittää mulle.

 

Palataan tähän illemmalla.

 

n.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...