Jump to content

Vaihteistoöljyistä...

scooper

Recommended Posts

...sitä vain, notta nyt melko tarkkaan empiiristä testiä kaksi kuukautta takana, Redline MTL:n öljyä lootassa ajaneena voisin sanoa, että hyvin käypi :P (

Tosin, jos jollakin hajoaa loota viikko sen lootaöljyn vaihdon jälkeen kun joku oli suositellut kyseistä öljyä niin se on voivoi. <= kele kun nettiaikana noi vastuu vapautukset on melkein pakollisia).

Eipä takkua enää siihen malliin kuin ennen. Varsinkin pakkanen korosti eroa vaihtojen sujuvuudessa. Ja pöllöintä, että toi vaihto on nimenomaan MINIssä s**kelin helppoa ruiskulla alakautta. Poisto ja täyttö proput ovat hyvin näkyvillä ja käytettävissä. Ja tätä toimenpidettä eivät sitten L:llä suostuneet tekemään aikoinaan vaikka pyysin ::)

Ja on löytynyt MiniMania:n sivuiltakin jo jonkin aikaa. Huomasin tämän vasta kun olin jo vaihdattanut öljyt. MTL löytyy myös Redline:n omalta vastaavuus taulukolta. Sekä Cooper:iin että S:ään :P

Pitäsikös sitä... Joo.

Otetaankos vaihteistoöljy-partyt jossain välissä? ;)

n.

Kaikkea kanssa juhlakansalle :P No munhan ei tarvitse ottaa tuohon osaa enää ;)...

...noeivaines, tuo party olisi kyllä DIY-hallilla parempi toteuttaa, jossa on myös nosturi. Niin ei tarvitse könytä auton alla.

Shaisse... tuosta tulikin mieleen Sillin Pallogrillipulleymakkara-Partyyn liittyen ehdotelma. Mustalahden kadun (muistaakseni joku sellainen osoite) Neste Itäkeskuksessa. Olikohan siellä vielä noita Tee-Se-Itse paikkoja ? (<=nosturi :P)

Vahaus-Party:jä olisi muuten ehkä hauska toteuttaa kun toi Sillikin löysi foorumille ;D

Kaikkea kanssa juhlakansalle :P No munhan ei tarvitse ottaa tuohon osaa enää ;)...

...noeivaines, tuo party olisi kyllä DIY-hallilla parempi toteuttaa, jossa on myös nosturi. Niin ei tarvitse könytä auton alla.

Shaisse... tuosta tulikin mieleen Sillin Pallogrillipulleymakkara-Partyyn liittyen ehdotelma. Mustalahden kadun (muistaakseni joku sellainen osoite) Neste Itäkeskuksessa. Olikohan siellä vielä noita Tee-Se-Itse paikkoja ? (<=nosturi :P)

Vahaus-Party:jä olisi muuten ehkä hauska toteuttaa kun toi Sillikin löysi foorumille ;D

Nojoo, mä voisin kanssa vaihteistoöljyt jossainvaiheessa vaihtaa jos se helppoa on. Ainakin vuosaaressa on TI-halli nostureilla ja jäteöljypöntöillä joten tuolla varmasti onnistuisi helposti.

Detailing-party voisi myös olla ihan asiaa. Hyllyssä nököttää jos jonkinlaista erikoisvahaa ja kiillotusainetta (omia sekotuksia mukaanlukien) sekä konetta ja tarvetta. Pidetään joku kaunis päivä tällainenkin :)

.silli

Nojoo, mä voisin kanssa vaihteistoöljyt jossainvaiheessa vaihtaa jos se helppoa on. Ainakin vuosaaressa on TI-halli nostureilla ja jäteöljypöntöillä joten tuolla varmasti onnistuisi helposti.

Detailing-party voisi myös olla ihan asiaa. Hyllyssä nököttää jos jonkinlaista erikoisvahaa ja kiillotusainetta (omia sekotuksia mukaanlukien) sekä konetta ja tarvetta. Pidetään joku kaunis päivä tällainenkin :)

.silli

No järkätään nyt sitten jotain jossain joskus... ;)

Jos Silli alkaa kanssa vaihtamaan vaihteistoöljyjä, niin mä olen kanssa varmuudella mukana.

Auton puunaaminen on aina jees, mutta noin pro-menoa kuin Silli (omat sekoitukset... voi äiti! ;D ) en kuitenkaan harrasta. Kaupan tökötit saa riittää mulle.

Palataan tähän illemmalla.

n.