Jammu71 Kirjoitettu Torstai klo 06:36 Raportoi Kirjoitettu Torstai klo 06:36 Oiskohan jollain myydä ehjää kantta?
Igor Kirjoitettu Torstai klo 07:15 Raportoi Kirjoitettu Torstai klo 07:15 Mulla olis yksi n. 200tkm ajetusta laakerivikaisesta koneesta irroitettu kansi hyllyssä Nokialla. Laita yv jos semmonen kiinnostaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään