Jump to content

Nankang

Nuffield

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pieni tarina Nankang TR-10 renkaista. Päädyin noihin kun ei vaihtoehtoja tuossa koossa ollut. Kysehän on 145/80-10 S renkaasta, ei C-renkaasta, vaikka joku on sellaisetkin miniinsä tunkenut😮. Kuulemma hyvät🙄. Omista kokemuksista ajo-ominaisuuksien suhteen en voi kertoa, kun homma tyssäsi heti asennuksessa. Rengasasentaja paini 3 erää ja heitti hanskat seinään. Nankang johti painiottelua 3-0 kunnes diskattiin. Asentajalta tyly tuomio: Ei näistä ole edes peräkärryn renkaiksi. Säteittäisheittoa aivan liikaa.
Kyllä ennen oli paremmin. Kankkunenkin ajoi black round Pirelleillä. Nykyään riittää black?

Niin minä mieleni pahoitin.  Eipä rengaskaupan setäkään aurinkoisena hymyillyt, vaikka saikin 008:t myytyä ja asennettua. Heitottomina.

Huonomminkin olisi voinut käydä. Jos nämä Nankangit olisin ostanut mistälie verkkokaupasta ja asennuttanut jossain Sörsselsönin liiterissä, niin olisihan siinä ollut taas aikamoinen sotku ja selvittäminen.

Onko joku muu törmännyt samoihin ongelmiin?

Kirjoitettu

Aika usein olen kohdannut Nankangin renkaiden kohdalla samaisen ongelman eli rengaspainot asettuvat samaan kohtaan vanteen molemmin puolin eikä tilannetta helpota edes renkaan pyörittely vanteeseen nähden toiseen kohtaan. Painot vain seuraavat mukana eli itse renkaassa on pystyheittoa enempi kuin tavallisesti. Eikä ne edes ole olleet mitään 20 gramman pikkupainoja vaan vähän suurempia... Ne Minit joissa ko. ongelmaan olen törmännyt eivät kuitenkaan ole alkaneet ihmeemmin täristämään tai pomppimaan maantienopeuksilla ajettaessa mitä niitä joskus tuli Nankangeilla ajeltua. On silti ilahduttavaa että vielä löytyy rengasliikkeitä jotka edes kiinnittävät huomiota säteisheitto ongelmaan ilman että asiakkaan täytyy jälkikäteen reklamoida. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...