Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ei onnistu. Siinä on vulkanoitu kumi vaimennuksena.

Nylonkuulan päissä on sokat, ne pois ja lähtee se nylonkuula.

Metalliosa on yleensä hitsattu vaan yläreunasta, varovasti rälläköit saumasta niin irtoo ja saat senkin pois sieltä.

Ja miten sulla voi olla keppi missä noita ei ole ?

Jos et tarvii elinten luovuttajaa niin rälläkällä poikki.

/kimi

 

Posted

Ok, kiitti. 

Uus keppi on lyhyemmällä vaihde välillä oleva malli ja näköjään myydään ilman noita 🤨

Taitaa siis olla järkevää vaan vetää rälläkällä poikki, saahan noita jos joskus tarvii.... 

Posted

No, tolla vaihteen lyhentäjällä saa helposti  3n ja 4n haarukan katki.

Vaihtele varovasti ja totuttele. Välykset on saatava pois. Esim se yoke johon se nylon kuula menee kannattaa vaihtaa jos on väljä.

/kimi

 

Posted

Ja tossa on yks sellanen osa jota ei saa LHD tai RHD versiona. Ne sojottaa kaikki oikealle. 

Muunsin quickshifterin vakioksi ja samalla pyöräytin sitä kaulusta ja sain sen kepin kuskin suuntaan.

/kimi

 

Posted
3.12.2023 klo 22.42, Kimi kirjoitti:

No, tolla vaihteen lyhentäjällä saa helposti  3n ja 4n haarukan katki.

Vaihtele varovasti ja totuttele. Välykset on saatava pois. Esim se yoke johon se nylon kuula menee kannattaa vaihtaa jos on väljä.

/kimi

 

Kiitti vinkistä... 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...